Poslední recenze (1 530)
Šógun (2024) (seriál)
Po skončení mi přece jen zůstává na jazyku lehká pachuť nevyužité šance. Přes výtečný úvod seriál začne ve druhé polovině zabředat do pro mě nekonečného množství konverzaci a intrik a to já v takové míře zas až tolik nemusím. Takže jsem se ve finále nakonec musel dost přemlouvat za ty čtyři pecky, za které nakonec může skvělá výprava a úžasně charismatický Hirojuki Sanada v hlavní roli.
Tancuj Matyldo (2023)
Lehce nadhodnocuju a vlastně ani nevím pořádně za co. Možná za Rodena, možná za Rázlovou a možná taky za to, že mi to jen prostě a jednoduše sedlo. Asi to bude od všeho něco, každopádně, kdyby bylo víc nových, českých filmů aspoň z poloviny kvalitních, jako tenhle, začal bych se na ně víc dívat. Tomu ale zatím moc nevěřím.
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (série)
Povedlo se a to skoro stejně tak dobře jako v první sérii. Jakmile se dostane na scénu Tozawa, bouchnou v téhle druhé řadě saze a to vydrží až do konce, který nelze označit jinak, než perfektní. Není to určitě seriál, kde by násilí a krev tekla proudem, zato je natočen velmi vkusně, inteligentně a navíc s perfektním dabingem. Čtyři a něco.