Recenze (7)
Temná hmota - Jsi se svým životem spokojený? (2024) (epizoda)
Přečtěte si knihu a pak teprve hodnoťte. Zatím je to perfektní (na rozdíl od dokopaného "problému tří těles").
Volha - HULIZA (2023) (epizoda)
Kdo nezažil... pochopit nemůže.
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
To tedy bylo....nemám slov.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizoda)
Nerozumím jim skoro nic...televize řve....stejně nerozumím. Nelze ani odezírat. Proč naši herci zapomněli mluvit nebo alespoň hýbat rty.... Je to takové... nijaké. Bez emocí. Věřím, že budou lepší epizody.
Štiky (2018) (pořad)
Tak strašné, že se o tom ani nic napsat nedá.
Odvážné palce (2009) (pořad)
Prosím, zakažte jim nejen slovo "prostě", ale také "jako". Vždyť jsou to, proboha, vzdělaní lidé.....