Recenze (11)
Vikingové - V nejisté hodině nad ránem (2016) (epizoda)
"Neměj strach"..
Perníkový táta - Felina (2013) (epizoda)
Úžasný!
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Nejkrasnější třešnička na dortu.. absolutně nejdojemnější díl a moc jsem si ty poslední dvě hodiny užil... 100%
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
No díl v kterém bych se nezasmál alepson u poloviny hlášek bych hledal těžko.. na zlepšení nálady určitě dobré. 90%
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Propracovanější serial z oblasti zločinu, drog, politiky, pašovaní a vražd jsem nikdy neviděl.. Zlatý vrchol kriminálek.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Zlatý vrchol scenaristiky!
Legendy zločinu (2015)
Tom Hardy a Tom Hardy, bratři Krayové, byl jsem na filmu s bratrem, tak si to můžete dokázat představit ten vztah bratrů při filmu kde je hlavní důvěra bratrů))
Most přes řeku Kwai (1957)
jeden z těch nejlepších válečných filmů.. neprosto fantastický a silný příběh. 80%
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Jak už jsem psal.. Sergio Leone spolu s Enniem Morriconem - to je jako Bud Spencer s Terencem Hillem před kamerou..
Rocky (1976)
Vyjádřit pocity k tomuto? Jde to vůbec?.. a jestli jo tak to bude na fakt dlouho.. Film co po 40 letech je pro mě nepřekonatelný v oboru.. Hudba si mě získala hned také Conti, předvedl fantazii a Stallone nemluvě.. Jak řekl Stallone "Rocky je můj jediný opravdový přítel a to je imaginarní" - tak takhle to cejtím i já. 99%