Poslední recenze (19)
1917 (2019)
1917 - rok, období, které lidem už nic neříká. Je to relativně blízko, ale přitom daleko. Ve školách se více učí Sámova říše, ale s tím nic už nenaděláme. Asi i proto neznám žádný novější film, který by vyprávěl příběh z první světové války. Toto válečné období je ale velice zajímavé a děj se mohl zaměřit opravdu různými směry. Ačkoliv jsme se ve filmu nedočkali souboje vojáků na koních proti tankům, tak celý tento filmový počin hodnotím velice kladně. Sice to nebyla žádná krvavá šílenost, kterou jsem očekával, ale díky zajímavému prostředí, hercům a někdy až skoro moc uvěřitelnému zmaru na bojišti to stálo za to. Cítil jsem v tom tu šílenou bezmoc vojáků na frontě, kterou jsem viděl i u filmu Dunkerk. Zamiloval jsem se také do nekončícího záběru, který se velice k tomuto filmu hodil. Má to prostě něco do sebe a i v nejnudnějších chvílích mě bavilo sledovat různá kamerová řešení a pohyb kamery. 5*
Gentlemani (2019)
Můj první filmový zážitek roku 2020 (ostuda, já vím). Skvělé obsazení, kamera a hlavně ty dialogy. Prostě geniální podívaná, která rozhodně nenudila! Trochu jsem se obával, že to bude obyčejná "gangsterka" s jasným dějem, ale tohle přesvědčení bylo rychle pryč. Z kina odcházím velice spokojen. (Colin Farrell je bůh).
Zombieland (2009)
Po letech jsem asi dospěl do té fáze, kdy přehodnocuji své původní hodnocení. 5* si toto dílo rozhodně zaslouží. Po těch všech vážných Walking Dead, Fear The Walking Dead a nebo World War Z svět potřebuje oddech. Vrátil jsem se o deset let zpátky a náramně se bavil. Nadnesená horrorová komedie, která svým humorem nehraje na extrémní tupost, ale je prostě taková jaká je. Těším se na dlouho slibovanou dvojku a přemýšlím o přehodnocení některých starších filmových děl. Pro nedočkavce doporučuji seriál Z Nation (trochu hloupější, ale zabaví).