Recenze (52)
Volte mě! (2012)
Proč 5 hvězd? Because I can! :)
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Pohádkovej Lost? U mě zatim dobrý...
Chuck (2007) (seriál)
seriál, ve kterým Linda Hamilton pronese: Come with me if you wanna live." nemůže mít míň, než 5 hvězd...
Glee (2009) (seriál)
Je to hrozně barevný, hrozně blbý (omlouvám se, ale manželka, co 4 měsíce dělá před manželem, že je těhotná, i když neni-votafak?), hrozně korektní, je tam vozíčkář, co zatim ani jednou neřek "Timmy", při sledování si připadám jako jedinej gay na vsi, ale pochopil sem, co to opravdu je guilty pleasure... PS: A až se v seriálu objeví Julie Andrews, dám tomu pět hvězd :)
Requiem za sen (2000)
Ten film narušil mou dětskou psychiku...
Michael Jackson's This Is It (2009)
Skvělej záznam ze "skoroživáku". Nic víc, nic míň. Kdyby ty koncerty proběhly, byla by to veliká pecka.
Nouzový východ (2008)
Takhle nějak si představuju akupunkturu...Sam Mendes do mě zapíchal hromadu jehliček a mě se to líbilo...Co 5 minut jsem to chtěl vypnout, ale nedokázal jsem se od toho odtrhnout...
Pařba ve Vegas (2009)
Taky znám pár pařeb, kterých jsem se účastnil, jenom z fotek...
Čaroděj ze země Oz (1939)
"Ne všechno bylo hezké, ale většina byla nádherná." aneb další moje srdcovka....
Bratři z donucení (2008)
Miluju jemný humor tohohle filmu...