Recenze (415)
Moloch (2022)
V celom filme je len jedna dobra scena aj to posledna. Absolutna strata casu.
Ztracené město (2022)
Ako to povedal niekto predomnou, film na Malinu.
Vitaj doma, brate! (2022)
Opat dalsia Slovenska tragedia.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Vizuálne mu nie je čo vytknúť, no príbehovo je to slabučké. Nájsť dobrého záporáka pre vyniknutie hrdinu je veľmi dôležité a Wandy Witch je slabá. Tento film len prekypuje egom Steveho a nič nové neprináša. Jedinou zaujimavou epizódou je zombie Strange, ten celkom pobavil.
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Vizuálne veľmi pozerateľný, príbehovo je to slabučké.
Divoch (2021)
Jeden z dalsich pribehov o krize stredneho veku. Ponaty netradicne, pointa vsak ostava.
Batman (2022)
Nuda. Príliš dlhá stopáž a hranie sa na niečo, čo tento film nemá. Herecky veľmi nepresvedčivé, miestami až nútené.
Matrix Resurrections (2021)
Au, to bolelo. To si niekto z tých hercov čítal ten scénar? Alebo to robili iba zo sentimentu?
Old Henry (2021)
Klasicky, dobry western.
Radioaktivita (2019)
Totalne nezvladnuta tema.