Recenze (415)
Maratónec (1976)
Tento maratonsky beh sa zacina tazko, ako pohnutie s plne nalozenou Tatrou a pokracuje behom v rytierskej zbroji. S hrmotom a tazkopadnym behom...
Black Panther (2018)
Vo Wakande to trocha škrípe...Black panther nie je tak funny ako Thor, a záporák Jordan? Nuž chýba mu tá správna záporná šťava...a tak nám Wakanda škrípe ako reťaz na Soby20...
Nepřátelé (2017)
Surové, drsné, pomalé ...
Ztratili jsme Stalina (2017)
Celkom funny. Je jasné, prečo v Putinovom Rusku tento film zakázali...
Baby Driver (2017)
Toľko kriku a nakoniec to nefunguje. Áno soundrack je super, naháňačky sú super, ale príbeh je ako americká diaľnica priamočiary a jednoduchý. A postavy? No hrôza...
Coco (2017)
Je to fajné, hravé, farebné, super funny kostlivci, ale aj trocha ťažkopádne.
Demolice (2015)
Tento film je taka ista komedia ako Zemanov triezvy pohlad.
Než jsem tě poznala (2016)
Neskutočne naivný príbeh bez absolútnej iskry. Je to ako jesť tofu a klamať si, že je to bravčová panenka.
Mumie (2017)
Strašná sračka. Tých sto mega mohli napchať do rozpadnutej lode a zapáliť v mexickom zálive...
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Jednoducho výborné.