Recenze (50)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Hodnotím len prvú štvrťhodinu, pretože dlhšie som sa na to nemohol pozerať :). Totálna zvrátenosť.
Klára a František (2007) (TV film)
Krásny film podobného posolstva nám hollywood nikdy neponúkne. Skvost talianskej kinematografie.
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Ukážka totalnej degradacie hollywodskej produkcie..Odpad.
Vdáš se, a basta! (2007)
Nebyť tých zvráteností, mohlo byť celkové hodnotenie lepšie (v poslednom čase sa v hollywodskych filmoch rozmohol motív psa a jeho sexuálneho objektu túžby v podobe plyšovej hračky alebo inej súčasti miestnosti) :(
Next (2007)
Záver mi pripomenul starý osvedčený trik producentov Dallasu..Film je však veľmi dobre spracovaný a nie je zbytočne dlhý(hodina a pol), je tam len to, čo tam má byť.
Dlouhý polibek na dobrou noc (1996)
Osvedčený námet veľmi dobre spracovaný, ale posledných 15 minút filmu pripomína sci-fi komédiu... Pri všetkých tých matrix efektoch som sa musel smiať, inak by to bolo za 4 *.
Medená veža (1970)
Veľkolepý film našej produkcie, s vynikajúcou hudbou vytvárajúcou harmóniu so všetkými zábermi na prírodu a ľudí v nej. Veľmi talentovaná herecká generácia a film s krásnou (ale i tragickou) hlavnou myšlienkou si zaslúži výborné hodnotenie...Mrzí ma, že sa nedarí v súčasnosti dať dokopy rovnako zanietenú partiu ľudí pre nakrútenie kvalitného snímku.
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
Vtipné spracovanie starého námetu s novými prvkami, presvedčivými hereckými výkonmi a záverom, ktorý čakáte hneď od začiatku. Príjemná oddychovka.
Vražedný manévr (1999) (TV film)
Veľmi slabé..Za vlasy pritiahnuté scény a herecké výkony tiež nepresvedčia.
Operace Corned Beef (1991)
Vynikajúce herecké výkony, množstvo humoru a rýchly dej - taká je jedna z najlepších francúzskych komédií 90. rokov. "Už celé hodiny nepočujem nič iné ako Sejmu te..Drž hubu.." -"Drž hubu!"