Recenze (87)
Ztracený svět (1999) (seriál)
Rob Roy to shrnul. jen místo ,,herečky" vložím ,,Herci"...:D
MacGyver (1985) (seriál)
...Nostalgie...Jak řekl Douglas, tenhle seriál pro mě znamená dětství. .)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Krásné. Krásní. Všichni. Nespoutanost vlků, dobrá grafika...a myslím že ani lidé měnící se na vlky tu ještě nebyli...Zapisuje se mezi mé oblíbené.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
To byla komedie, nebo to FAKT mysleli vážně ?!?
Odpadlík (1992) (seriál)
...Vy mi čtete myšlenky? :D Taky už nechápu co jsem na tom měla...ty jejich stupidní dialogy, ten divný vlasatý drsňák...:D:D:D Kulišácké klišé :D
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Watanabe je frajer. To jo. Ale...nějak výrazně to na mě nezapůsobilo. Už jen kvůli té hudbě...míchat samuraje a hip hop...od Cowboye jeho kvality poněkud poklesly....:(
Vampire Hunter D (2000)
Pěkný. D je sympatický týpek a celé je to ještě v tom starém anime stylu....líbilo. MOOOC.
Hunter (1984) (seriál)
Jo, klasika klasik..něco jako profesionálové, jen místo Doyla tu máme Dee-Dee :D:D
Zápisník smrti: Poslední jméno (2006)
Lepší. O moc. Víc akce, L dokonce párkrát vstal a prošel se po místnosti... ^_^
Slings and Arrows (2003) (seriál)
...Z těch několika dílů, které jsem zatím viděla na you tube a co se mi povedlo stáhnout (v pěkné kvalitě, pravda, ale poněkud...:D znáte to, jak se obraz zasekne a všechno se rozčtverečkuje? tak to tam je asi každých 10 minut:)) To vypadá na hezký ,,vtipný" seriál z divadelního prostředí. DOUFÁM, že se dočkáme představení tohoto seriálku i na českých obrazovkách...Už jen kvůli tomu vidět Paul Grosse a Marthu Burns pospolu :D (manželé ;o))