Recenze (322)
Doktor Živago (2002) (TV film)
Vcelku pěkné a kvalitní zpracování!
To je moje první pusa, Charlie Browne (1977) (TV film)
Možný důvod proč jsem ho moc nepochopil!! Pravidla americkýho fotbalu skoro neznám:-)
Datel Woody (1999) (seriál)
Nejlepší je Chilly Willy!!!
My z Kačerova (1987) (seriál)
Prostě dokonalost!!!
DuckTales: Treasure of the Golden Suns (1987) (TV film)
No co bych mohl napsat?? Kačeři vyrážejí na další dobrodružství!! Hurááá
Život brouka (1998)
Skvělá animace a zajímavej příběh!!
Loupež po italsku (2003)
Takový dobrý zlodějský film!!
Hlava-22 (1970)
SKvělý válečný film!!!
Vybíjená (2004)
Taková fajnová komedie!!! Většina gegů je ještě neokoukaná!
Ohnivý oceán (2004)
Technicky zpracované pěkně, ale jinak vcelku pěkné!!!