Recenze (867)
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizoda)
Ja vedel, ze to tam je. Schovavali si to mozna az moc. Tech 5 je spis z nadseni, ale za odvahu do toho v nasich podminkach jit je v poslednim dile posilam a prosim druhou serii!
To se vysvětlí, soudruzi! - Paní, vy jste vdova! (2024) (epizoda)
Nejlepsi dil. Zacina to byt pekne kompaktni a sympaticke! Darja s Machajdou a s Cinou jsoi vyborni
To se vysvětlí, soudruzi! - Balada pro Kozlopíra (2024) (epizoda)
Po posledním dílu trochu pokles. Ale Stepanka, opravdovy Kozlopir a rostouci omacka kolem levitace to zachranila.
31. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2023 (2024) (pořad)
Totalni fail s nejlepsim filmem, parad i Eben a odsypani predavek. Famoz i uvod a solidni zaver. Bohuzel zbytecnE dlouha lecba traumat Pani umelkyne i rezsierky, ktera ve finale vice nez nalehave pusobila nemistne a trapne. Jak se da vse vystihnout trefne a par vetach ukazalo nemalo kolegu.
Top Gun: Maverick (2022)
Nefunguje podvozek, urvalo se křídlo, urvalo se i druhý křídlo... klesám! Sorryjako, ale je to opravdu zručně a krásně nafilmovaná hovadina, která je průsvitná jak kostýmy z Oscarů z Vanity Fair party. Tyto scénáře se dají předvídat z minuty na minutu včetně doslovných dialogů a 'silných' monologů. A ještě je to military very friendly. Snad příště, ale neberu Vám to. :)
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Stejny princip jako Vzestup Skywalkera. Jen o neco lepsi a s famozni sekvenci Malta+prilet do Byosinu. Jinak prumer.
Bod obnovy (2023)
České sci-fi. Ikarie XB-1 a pak.... Bod obnovy! Tleskám, plesám, raduji se. Tvůrci mají nakoukáno, občasné citace, inspirace, kolerace jdou jenom k duhu. Díky moc ta tuhle práci a díky moc tohle české skvělé vědeckofantastické zjevení. Není zdaleka bez much a úsměvných klišé, ale nemusíme na něj uplatňovat dvojí metr. Na hlavní hrdinku se dobře kouká, i se dobře poslouchá, vychytávky, triky, nápady, scenérie jsou vyloženě radost, akční sekvence obstojné a napínavé. Podpořme náš Restore point.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2024) (epizoda)
Konečně kvalitativní zlepšení, lepší 3*.
Bejval sem slavnej (2022)
Film, co začíná nenápadně a mírně odtažitě, stupňuje a končí na vrcholu. Každou minutou je to o kousek lepší, ve finále je moc dobře, že některé linky zůstanou jen načrtnuty. Za mě těžkej palec nahoru. Chemii a herectví ústředního dua by áčkovější produkce mohly závidět.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 2 (2024) (epizoda)
Zbytecnej dil, kterej by Prusa ve vrcholny tvurci forme dal na 10 strihu ve dvouminutovy sekvenci a jelo by se dal. Skoda, herci tradicne skveli, ale nemaji co hrat a nacasovat vtipne naprosto predvidave pointy muze byt i ubijejici. Prvni dil velmi navnadil, drzim pesti na priste.