Poslední recenze (66)
Jedeme na teambuilding (2023)
Krom jednoho nebo dvou školáckých vtipů tam nebylo nic vtipného, jen fůra trapných scén. To snad nemůže být ani podle scénáře to byla nějaká improvizace kdy bylo ,,hercům" řečeno ,,chovejte se jako idioti a dělejte náhodné pohyby a říkejte co vás napadne" Michal David kterej je v dnešní době brán jako symbol úpadku to jen podtrh.
Modelář (2020)
Příběh dvou postižených chlapců. Mádl by takhle měl hrát už pořád protože to je prostě on a Hádekovi to duševní postiření taky sedne. Ze začátku to vypadalo že to bude lepší, pak se ukázalo že zas průměr.
Černé na bílém koni (2022)
Slabota, opravdu slabota, o nějakém ději se nedá skoro mluvit, když nebudu počítat ty dva pokusy kdy slabomyslně smějící se týpek mávnutím kouzelného proutku získá dívku svích snů a snahu o devadesátkové ,,podnikatele". Nebyla tam jediná skutečně dobrá scéna kterou bych si někdy chtěl pustit znovu.