Recenze (3 417)
Late Night with the Devil (2023)
Prudce originální horůrek, kde mi trošku neseděla kamera a střih, které podráží nohy found footage conceptu. Na konec ve mě zůstala jen otázka: "To bylo vše?"
Sympatizant - Miluj ji, nebo táhni (2024) (epizoda)
Skvělá epizoda soustředěná kolem jedné špinavé špiónské akce a nakonec Downeyho exibice jako třešnička na dortu.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Flanagan je dobrý režisér. Umí budovat atmosféru, umí vytvořit napětí. Ale moc mi nesedlo celé pojetí filmu. V Osvícení je jen hrstka herců v jednom baráku a to na mě funguje v hororovém žánru mnohem lépe než rozmáchlý příběh s x postavama. Také bych se obešel bez zbytečného vysvětlování. Tajemno fungovalo tak skvěle v jedničce. No a ty member berries v posledním aktu byly už úplně navíc.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Kdyby měl Usher méně dětí, tudíž méně opakujících se dílů, mohlo to být skvělé.
Pád domu Usherů - Havran (2023) (epizoda)
No, asi bych si přál nějaké chytřejší a překvapivější zakončení, než co jsme dostali. Ale carla byla skvělá, jen co je pravda.
Pád domu Usherů - Jáma a kyvadlo (2023) (epizoda)
Umřel poslední potomek, tak snad v poslední epizodě dostaneme konečně něco jiného.
Pád domu Usherů - Zlatý brouk (2023) (epizoda)
Proč měl proboha tolik dětí? Další díl jak přes kopírák.
X-Men '97 - Krásné oči (2024) (epizoda)
Nasraná Rogue? Hohoho, to si nechám líbit.
Pád domu Usherů - Zrádné srdce (2023) (epizoda)
Přijde mi, že se seriál začíná docela opakovat. Všechno se děje v mustrech vyděných v předešlých dílech.
Pád domu Usherů - Černý kocour (2023) (epizoda)
-"Enhance." -"That also isn't really a thing." Škoda, že to potom zabili tím, že screen opravdu enhancovali.