Recenze (14)
4x4 (2019)
Nejaký hňup v aute, prežíva klaustrofobiu a exestioncionalistké problémy, ašak problém je ešte hlbší. :) Pekný odkaz , z ktorého sa buď ponaučíte, alebo nie... A skôr pre južnú Ameriku strihané, tam je problém brutálne aktuálny.
Oslněni sluncem (2015)
Do filmu sa treba poriadne "ponoriť". Nečítať komentáre a nechať to plávať, vpíjať sa do duše. Vnímať charakter postáv a čítať medzi riadkami. Kto to zvládne, dá aspoň ****
Ve znamení lásky (2016)
Náhodou, nebuďte tak supernároční.Chvíľkami to bolo predvídateľné, ale bavilo to. Pekný oddych pri letnom ležaní v posteli pri angíne. 3***
Než jsem tě poznala (2016)
Pohodička, pobavil, nevzbudil nejaké silné emocie, koniec ma otrávil.
Králové hor (2015)
Nádherné spracovanie s orlom v hlavnej úlohe. Aj keď je to aj príbeh chlapca, poznávanie a hľadanie sily. Je to možné, aby ma dojalo už liahnuce sa vtáča alebo orol pristávajúci na rukavici? 5 *
Pulsar (2010)
Veľmi zaujímavý film, v podstate len o jednej postave. O jeho prežívaní straty signálu s milovanou osobou. Ako to človeka dokáže priviesť až do šialenstva...
Suite Française (2014)
Túto knihu som si mala prečítať prvú, než som videla film. Na toto sa asi nedajú nájsť ani priliehavé slová. Vrelo odporúčam pozrieť si to. Nebojím sa dať 5 *****
Popelka (2015)
Dojatá. Z klasickej rozprávky v modernom spracovaní, tak nádherne to celé ladilo. Miestami vtipné, prekvapivé, farebné, očarujúce. Úžasná práca, krásna rozprávka pre malých aj veľkých
Býčí šíje (2011)
Silný film. Skvelý herec.
Králova zahradnice (2014)
Podľa mňa veľmi pekne výtvarne spracovaný film. Klasický, romantický príbeh zo 17. storočia. Kamera na jednotku, citlivá na detail. Vnímavý popis - vedela som sa vžiť do emócií. Možno na tento film treba len lepšieho diváka. U mňa 4****