Poslední recenze (18)
Volver (2006)
Asi jsem čekala víc a tak mě trochu zklamal. Nicméně rozhodně není nezajímavý a nudný.
Rafťáci (2006)
Totálně přehnané, místy víc než trapné, místy ovšem docela vtipné a trefné. Žádné umění, ale na vypnutí docela v pohodě.
50x a stále poprvé (2004)
Místy vtipná, místy trapná zamilovaná komedie. Originalitu se jí ovšem upřít nedá.