Recenze (18)
Volver (2006)
Asi jsem čekala víc a tak mě trochu zklamal. Nicméně rozhodně není nezajímavý a nudný.
Rafťáci (2006)
Totálně přehnané, místy víc než trapné, místy ovšem docela vtipné a trefné. Žádné umění, ale na vypnutí docela v pohodě.
50x a stále poprvé (2004)
Místy vtipná, místy trapná zamilovaná komedie. Originalitu se jí ovšem upřít nedá.
Invaze barbarů (2003)
Zajímavý a dojemný film o tom, jak si k sobě otec a syn musí najít cestu. Otec umírá, svého syna nejdřív zatracuje, on by pro něj ovšem udělal první, poslední. Film o lásce, přátelství, životě a smrti.
Let's Dance (2006)
Vcelku příjemná nenáročná oddychovka. Povedená hudba, dobří tanečníci... Žádné velké umění, ale na vypnutí ideální.
Smím prosit? (2004)
Oddechovka, neurazí, nenadchne. Akorát u mě vzbudila krátkodobou touhu popadnout nějakého chlapa a jít tancovat, jako ostatně každý film, kde se trochu víc tančí. Víc než Gere se mi líbil Stanley Tucci. Ten neměl chybu.
Vybíjená (2004)
Asi bych dala o hvězdičku méně, ale Chuck Norris mě naprosto uzemnil. :-D
Brazil (1985)
Abych pravdu řekla, vůbec nevím. :-) Už dlouho jsem neměla po filmu v hlavě takový zmatek. Každopádně tenhle film, plný bizarních a absurdních situací a záběrů mě nepřestal překvapovat ani na samotném konci. Nic není tak, jak čekáte, že bude. Takže jo, bavil mě. Plný počet.
Million Dollar Baby (2004)
Silný příběh se skvělými hereckými výkony. Jen si nejsem jistá, jestli by mu to takhle na konci prošlo.
Prime (2005)
Hodně příjemná oddechová komedie.