Recenze (877)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První dvě série naprostá pohádka, ostrov v seriálovém moři. Někdy nastavovaný děj nesmysly, ale celkově podívaná, která tu ještě nebyla a hltal jsem ji, jak asi ještě žádný seriál (možná jen Černobyl). Pak přišla třetí řada a já se bál, co vymyslí, aby udrželi diváckou přízeň. Bohužel prvních 6 dílů bylo tak mizerných, že bych za ně dal i 2 hvězdy. Tolik chyb, co jsem tam viděl "na první dobrou" mě tak štvalo. Myslím, že věta Profesora: "Potřeboval bych ještě 4 měsíce, aby byl plán dokonalý." je věta, kterou pronesl Alex Pina směrem k Netflixu, když jim předkládal v domluveném termínu scénář. Ale bohužel ten čas nedostal a tak tam bylo těch 6, za mě jednoznačně nejhorších, epizod seriálu. Ale poslední 2 díly ve třetí sérii a celá čtvrtá mi vše vynahradily a přivedli mě opět k dychtění po každém dalším díle. Nemůžu se dočkat další řady, zřejmě jich ještě několik bude. Ale tohle je klenot, vybroušený diamant na seriálovém nebi a je jen škoda nesmyslů na začátku 3.řady, jinak by byl určitě v TOP 10. Za mě ale i tak 5*
Chalífát (2020) (seriál)
Tohle téma už mělo být dávno zpracované. A že bude rovnou takto mistrně, to jsem nečekal. Naprosto úchvatná a děsivá podívaná. I když je strašně moc dobrý seriálů poslední dobou, tak tento je opravdu jedinečný a nezapomenutelný. 5*
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Za mě nadhodnocený seriál. Nadprůměrný ano, ale na víc jak 70% to není. Některé série lepší než jiné, některé díly vyloženě žalostné. První a poslední série mě bavily nejvíc. 4*
The Morning Show (2019) (seriál)
MeToo kauza tak, jak jsem ji ještě neviděl. Pořádně probraná ze všech stran a detailně. Aneb nic není tak růžové a tak jednoznačné, jak by se mohlo na první pohled zdát. Herecké koncerty dle slušného scénáře. Jen za posledních 20min desátého dílu bych dal 5*
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Tolik let jsem to odkládal, až jsem nakonec podlehl a udělal jsem dobře! Opravdu skvostné dílo a jsem rád, že nám všem připomíná a ukazuje hrůzy, které zde byly páchány a které se již znovu nesmějí opakovat. NIKDY! Fantastických 10 dílů s jen velmi malým množstvím "nezáživných pasáží". 5*
Černobyl (2019) (seriál)
Tady není moc co dodávat. Za hodně let nejlepší počin TV tvorby. 5h totální herecké i příběhové dokonalosti a zároveň nasranosti nad zrůdností komunistického režimu... 5*!
Joker (2019)
Mrazivě děsivá podívaná. Vznik temné komiksové postavy se všemi zákoutími povah matky-syna a těžkostí doby 30.let v USA. Těžko lze sehnat práci, natož, když máte neovladatelné několikaminutové záchvaty smíchu. Tak co můžete asi dělat jiného, než klauna a zkusit pobavit lidi. Jenže když to z nejrůznějších důvodů nejde, jste hned bez práce a těžko jinou najdete. A tak otevřete to nejtemnější ve vás a zjistíte, že máte poprvé pocit, že máte svůj život ve své moci. A cítíte se silní. Je vám jedno, co s vámi bude, jestli zítra zemřete. Ale dnes, dnes žijete a žijete naplno. To si odnáším z tohoto filmu, který Joaquin zvládl dokonale a na místě je 5*!
Vlastníci (2019)
Snad každý, kdo se kdy účastnil nějaké domovní schůze, musel v tomto filmu vidět svého souseda nebo sebe! :) Naprosto skvělé, přirovnávám to k Účastníkům zájezdu, kde byly také všechny charaktery, které lze cestou k moři potkat na jednom místě, v autobuse. Tak totéž bylo i ve Vlastnících. Všechny možné postavy a příběhy, které jste zažili nebo mohli zažít na schůzi vlastníků bytových jednotek, jsou zde. Nebyl zde slabý herecký výkon. Přijde mi, že to všechny strašně bavilo a že to snad museli mít do týdne natočeno. Parádní podívaná na nedělní odpoledne. 4*
Banda (2019) (seriál)
Konečně seriál, který byl něčím jiný. Neviděl jsem Zmetky, ale tohle mě fakt bavilo a těším se na druhou sérii. Aspoň vím, že superhrdinové se nerodí, ale uměle vytvářejí. A mají své závislosti :D Bavil jsem se. 4*
Zaklínač (2019) (seriál)
Knihy jsem nečetl, hru jsem nehrál a přesto se mi 1.série líbila a zorientoval jsem se rychle, i když mi nikdo neřekl, že se tam bude "skákat v čase". Jsem spokojený i s výkonem Henryho, který má konečně roli, která mu vyloženě sedla. 4*