Oblíbené filmy (10)
Ledově ostří (2007)
Noc v muzeu (2006)
Avengers (2012)
Jurský svět (2015)
Musím přiznat, že jsem byla ze začátku dost skeptická a neočekávala žádný zázrak. Byla jsem velmi příjemně překvapena a nadšena. V kině jsem se bavila celou dobu. Nemám nic, co bych mohla vytknout. Film byl napínavý, akční... Nemůžu jinak, než dát 5 hvězdiček a vřele doporučit!