Poslední recenze (25)
Hannibal (2001)
Tady prostě nemůžu jinak, než plných pět, jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec. Hopkins je tu precizně děsivý, lačnící Giannini ztrácejíce pud sebezáchovy, křehká Neri ani nemusí mluvit, ukázkově bezskrupulözní Liottův agent, no a samozřejmě nádherná Julianne. Ovšem všechny trumfne maska Oldmana, neuvěřitelné! Ačkoliv znám nazpaměť, pokaždé znovu a znovu čekám, až zazní mé oblíbené repliky. Třeba ,,Cordele, proč ho neshodíte dolů, vždyť to můžete svést na mě'' nebo ,,Myslím počítač u Vás doma, pane''. Vůbec nejpikantnější je ale závěrečná večeře. ,,Kdo je Clarys? Agentka Starlingová Paule, když neudržíte krok při konverzaci, raději se vůbec nezapojujte''. ,,Hmmm zajímavé Clarys, tohle bude opravdu bolet''. Nejlepší díl série.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Děsná a dlouhá slátanina, další Wakandu už fakt ne!
Koupili jsme ZOO (2011)
Dnes jsem znovu (podruhé) shlédl tento film a musím říct jediné. Pohlazení po duši! Ano je to šílenství koupit Zoo a myslet si, že to ,,nějak dáte''. To samozřejmě není možné, ale kdo nemá rád pohádky s dobrým koncem, že. A když hlavní role vezmou Mat Damon (kterého fakt hodně můžu) a pro mě krásná Scarlet Johansson (kterou miluju) a ještě hrají tak uvěřitelně civilně, vedlejší role jsou taky skvěle obsazené a k tomu úžasný soundtrack...srdce zaplesá a na chvíli jste úplně v jiném, krásném světě. Takže pokud nemáte hroší kůži, tenhle film Vás dostane. A to za to stojí!