Recenze (562)
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Lepší než-li jednotka to určitě nebylo.Dám 3 hvězdy.Kenobi zde na konci bojuje s úhlavním nepřítelem Darth Vaderem.Souboj ke konci byl celkem dobrý.Leia zde tolik nemluví,ale je zde statečná.Hodnotím 65 procenty.
Simpsonovi - Burnsova archa (2018) (epizoda)
Tato epizoda je vcelku dobrá.Homer zde blbne a jde například do kina a splete si dveře do kina a málem jde na špatné představení.Je to proto,že má špatný výsledek testu od profesora Frinka.Kamufláží testují snad celé město Springfield.Vyvolení mají cestovat s Mr.Burnsem na arše.Dávám 60 procent a 3 hvězdy.
Simpsonovi - Sečtělá negramota (2022) (epizoda)
Není to tak špatné.Dávám 3 hvězdy a tento díl s rodinkou Simpsnovými je zajímavý a děti ze školy zde předstírají,že jsou hloupé a některé z nich jsou velmi chytré.Hodnotím 50 procenty a 3 hvězdami.
Obi-Wan Kenobi - Část II (2022) (epizoda)
Obi Wan Kenobi mě nezklamal.Dávám 4 hvězdy.McGregor je zde dobrý a souboje a prostředí je atraktivní.Kenobi je moc dobrý seriál.Kenobi zde utíká před zločinci s onou mladou holkou,které je v tomto seriálu 10 let.Seriál Kenobi se mi líbí.Jsou zde dobré souboje a plno akce.Dávám 80 procent.Tento seriál je moc pěkný a hrdina Kenobi zachranuje a brání onu mladou dívku a jistá žena,která je zločinec pronásleduje onu holku a Kenobiho a od ní se Kenobi dozví,že žije Anakin Skywalker.
Univerzita pro příšerky (2013)
Velmi dobré!Dávám 4 hvězdy a 80 procent.Vcelku dobré pokračování...Mně se to líbilo,a to animáky nemusím.
Arrow - Půlnoční město (2015) (epizoda)
Dobrá epizoda,kde je blondýna jako maskovaný hrdina.Jinak druhá časová linie v Hong Kongu je taky dobrá.Dávám 3 hvězdy a hodnotím 60 procenty.Akce i napětí zde jsou dobré.
Obi-Wan Kenobi - Část I (2022) (epizoda)
Mně se to líbilo.Scény to má dobré a akce i napětí tu jsou taky dobré.Kenobi je skvělý seriál.Tato epizoda si ode mě vysloužila 4 hvězdy a 80 procent.Unos oné holky je povedený a prostředí tohoto seriálu je atraktivní.Viděno s titulky a s kamarádem...Hodnotím přesto velmi kladně.Ewan McGregor je zde dobrý.Souboje jsou pěkné,herci dobří a okolí filmu je bravurní.Proto dávám 80 procent a 4 hvězdy.
Simpsonovi - Seriózní Flanders 2/2 (2021) (epizoda)
Soused od Simpsonových Flanders shání peníze přes Smartphone.Homer jen tak tak vyvázne z hořícího domu,kde je vězněn.Flanders nemůže sehnat peníze na internetu a vzpomíná na dětství a svého otce a později se vloupá do sirotčince a tam potká ředitelku onoho zařízení.Homera zachrání náhoda,když spadne náhodou vana z patra na 2 vymahače dluhů.Poté jej zachrání vlastní manželka Marge.Peníze nakonec dostane ředitelka sirotčince a využije je bohulibě...Dávám 3 hvězdy a 60 procent.
jOBS (2013)
Proč ne?Mně se tento snímek líbil.Film Jobs je jistě zajímavý a poutavý.Dojemný příběh technologického génia.Film Jobs je dobrý a pozoruhodný.Hodnotím jej 65 procenty a 3 hvězdami.Viděl jsem jej na DVD.
Arrow - Al Sah-Him (2015) (epizoda)
Ale jo,celkem dobrý.Tato epizoda je zajímavá a dobrá.Oliver Queen i ona blondýna v jeho týmu se mi docela líbí.Dávám této epizodě 3 hvězdy a 60 procent.Akční scény a prostředí jsou zde pěkné...Vcelku dobrý díl.