Recenze (192)
Reminiscence (2021)
ja som to vedel! Searle (Cliff Curtis) nezahynul na Icaruse I. (Sunshine)...!!! :)
Perinbaba a dva světy (2023)
nečakal som nič extra ale ...no nečakal som, že to bude až takato hlúposť...
Uprostřed ničeho (2023)
Je to jaky CastaWay v Espaňa vydaní ale vyžaduje to óóóbrovskú dávku fantazie..ta žena je neskutočná, taký MacGyver v kontajnery... dufam, že v dvojka bude o tom, že aj Nico to zvladol....
Rimini (2022)
asi po hodinke to stráca na putavosti príbehu...uz len stereotip: Bravo ide po chodniku popri plazi kde stretava emigrantov... spieva dochodcom po letnej sezone...trtka dochodkyne ...a toto iste dookola cca 5x po sebe... sem tam sa mu do toho pripletie dcera, ktorá ho vyciciava, ked on nevyciciava vodku... a opat spieva... trtka... nasava... myslel som, ze to bude mat trochu tragickejsi koniec a nejaku myslienku okrem depresie
Kdo je další? (2018)
pre nas starsích je nepochopitelne ako dnesna mladež dokaže zit na soc.sietach s tak naivnou a spostou hlavou (čest vynimkam) ak to takto pojde dalej tak vymreme po nete nie po meči...a k tomu to snimku...skor taky pokus o pretavenie reality do dramatizacnosti...ale nemyslim ze to nebolo potrebne.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
...to co bolo??? najhorsi film co som kedy videl od Nicolasa...
Zabiják (2023)
...toto neni Fincher na ktoreho som zvyknuty, len par sprostosti čo som si všimol, vypichnem:-pan dokonaly netrafil ciel a spanikaril-amater?-ukryt odstrelovaca by uvidel aj slepi-otvorene okno?-vyhodi pištol pre letiskom-co robil dovtedy?jaj panikaril...-prečo sa ide pomstiť?neni to nahodou nasledok jeho spackanej akcie?banalnu akciu poserie ale potom si už da na všetkom zaležať...dalej nekomentujem
O malých věcech (2023)
parada.. vtipne, smutne, zabavne...proste tak ako život sam. Pripomína mi to Divoke historky
Nyad (2023)
pekne vyzorbazenie toho, že ak si niečo zoberiete do hlavy tak za tym cielom idete hlava nehlava... čo v tomto ponati vyznieva až na psychiatra - ale budiš. A ked to myslite ozaj važne tak sa nad neuprechom svojich superov tešíte :) - asi najvtipnejsia scena.
Kuchyně (2023)
musim už konečne napísať do toho Netflixu nech pridu natočiť niečo zmysluplné aj na náš Lunik 9....