Recenze (335)
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Najslabsie zo vsetkych pokracovani, skoda ze tvorcovia kvoli Covidu museli odlozit film a rozhodli sa nakoniec pre serial, ktory statil dych hned v uvode….natiahnute, chabe…a naivne…nuz skoda🫣
Smrtící ticho (2020)
Skoda tej mdlej atmosfery🤷🏼♂️
Na život a na smrt (2013)
Ako paródia s kopou akcie dobré…ešte k tomu aj pár sci-fi prvkov….ale Kozojebi im to opäť raz ukázali😂🙈…za mňa John Rambo je len jeden🙏🏻
Králové videa (2020)
Navrat do detstva.
Americké psycho (2000)
Jedine co za nieco stal bol casting….Bale je, bol a aj vzdy bude mrsky a nesympaticky kokot na platne a aj v skutocnosti(pri Batmanovi sa dalo prizmurit jedno oko),ale film za vela nestal….nuda a zase nuda,myslel som ze dozrel cas a dnes som to pozeral po 23 rokoch druhy raz….zaspal som asi v polovici.
Černé na bílém koni (2022)
Ten Boroš čo klepe? zopiklon? a pri tom pozera na Tarantina…luďom už vážne jebe v tych gebulach?
Kůň (2022)
Neohúri, ale ani neurazí…milý počin k vianociam
Bába z ledu (2017)
Neviem ci na mna posobil depresivnejsie film ako celok, alebo pohlad na prso Kronerovej pri jebacke gerontov….ten reziser to nemoze mat v tej lebeni v poriadku
Even Lambs Have Teeth (2015)
Milé…
Jeepers Creepers: Reborn (2022)
Nuž, dojebali nam Creepera….kokoti