Recenze (77)
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
jooo..tak tenhle humor já můžu:))) jen houšť
Utopie - Nejvíc lidí žije v Číně (2002)
některé příběhy skvělé(stařící s internacionálou na rtech, propadající se do bažiny, děcka s lotetrií)..některé horší... jinak mě film úplně vtáhl..(ani v podstatě nevím čím přesně)...a bavil mě..a to je důležité:)
Maverick (1994)
tak tenhle film je u mě stálice, je z kategorie filmů, na které se můžu dívat po devatenáctý a přesto se ně podívám s chutí i podvacátý.......jinak na Gibsonovi jde vidět, že si to natačení sakra užíval, role mu fakt sedla.......:))
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
mě ten film prostě bavil:)
Co dál, doktore? (1972)
hehe...skvělá komedie, která opravdu pobavila:)....nejlepší gag byl stejně ten, jak hotelový detektiv měl zdržet "svým šarmem" tu bohatou paničku se šperkama ....:-D
Muž bez minulosti (2002)
v tomto filmu mě herecké výkony připadly jaksi strnulé a jejich dialogy byly příliš formální, strojené -- že by to byl záměr režiséra??
Ukradené Vánoce (1993)
skvělá to hororová pohádka s ještě lepší hudbou(a to muzikál jako žánr moc rád nemám)
Kung-fu mela (2004)
pro někoho zklamání pro někoho ne...já sem od tohoto filmu nic nečekal, protože sem ho neznal když jsem ho viděl ... sic sem tam se objevuje něco stupidně blbýho(až je to koží:-D) ale jinak v pohodě oddechovka:)..takže 60%
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
jak už někdo napsal - Hořká to zábava.
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
skvost televizní tvorby..už jako malému se mě tento seriál hodně libil (nejen kvůli jeho znělce:-))