Recenze (17)
Vysoká hra (2020) (TV film)
Po dlouhé době něco pořádného z kuchyně české televize Škoda že takových je málo .
Speciální jednotka (2011)
Super kousek rad se na něj divá 3 ročně samozřejmě ti co jse dívají na teletabis tak se jim to nebude zamlouvát :))
Mentalista (2008) (seriál)
Vauuu tak 151 dílu za sebou chtěl jsem dat 4 hvězdy ale postupem času,rudy john super lakadlem seriálu a tento si zaslouží 5 hvězd
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Velice dobře udělaný film od začátku do konce to co jsem čekal to jsem dostal .Samozřejmě se tu najdou jedinci kteří omylem na té filmeček došli a byli pobouření že to nebyla pohádka o červené karkulce .
Anthropoid (2016)
Velice podařený film skoro to bylo na 5 hvězd nicméně bych čekal když to bylo o československé republice z několika českými herci tak to bude aspoň z dabingem už v kině. Tana byla skvěla za chvíli nám uteče do Hollywoodu velice ji sedal tato role .
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Konečně jsem se dočkal nejnadupanějšího filmu roku 2016 ,od začátku až do konce velice propracovány efektmi film nadherný obraz, zvuk velice propracovány málo kdy se stane že pokračováni je lepši než první díl tady se to povedlo tak klobouk dolu .
Profesionálové (2008) (seriál)
Velice povedeny humor na Slováky povedené.
Modelky s.r.o. (2014)
Bože kdy se Češi naučí natáčet něco podřadného asi tehdy kdy nebudou dostávat finanční podporu tento film musel sponzorovat jen V.. bohužel oničem film škoda strácet čas nad tímto filmem hudba uplná katastrofa.
33 životů (2015)
Kvalitní film od začátku do konce nelze nic vytknout
Doktor Martin (2015) (seriál)
Velice povedeny serial z překrásných Karlovic .Česká televize konečně začíná točit kvalitní tvorbu ,Miroslav Donutil sve herecké schopnosti obhájil a tato role mu byla ušitá na míru. Snad se dočkám pokračovaní.