Recenze (3 346)
Salamandr (1981)
Tohle zestárlo naprosto neúprosně. Příběh, kde se hraje víceméně s otevřenýma kartama, čili bez napětí.
Gentlemani (2024) (seriál)
Není to sice až tak stylizované jako film, ale seriál, kde není žádná vata, se jen tak nevidí.
Hrdinové ve člunu (2023)
Takový ten standardní sportovní film, u kterého je jasné, jak to dopadne. Ač antisportovec, většinou mě strhnou. Toto ovšem není ten případ, chybí tu nějaký ten dramtický oblouk. Vcelku povedené finále mi brání dát 2*.
Konec rozkvětu (1972)
Dobový akčňák, který vzhledem k prajednoduchému scénáři zestárl, nicméně poctivá filmařina, která neurazí. A finále se povedlo.
Hrozba smrti (2024)
MMA neowestern, který zabaví, ale nijak zvlášť nepobaví.
Plyšový medvídek (1994)
Psychologický film bez psychologie a s téměř nulovým dějem.
Interstate 60 (2002)
Staré známé pravdy ve velmi elegantním balení.
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Není to jen o výborné Báře hrzánové, i její přihrávači podávají solidní výkony. Kromě toho inscenace i přes svoji délku nestačí začít nudit.
Kozoroh 1 (1977)
Dobrodružný konspirační thriller, který beznadějně zestárl.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Pět dílů Twin Peaks celkem v pohodě, až jsem si říkal, že to nízké hodnocení tak úplně nechápu. Po posledním díle jsem pochopil, to bylo jak béčkový horror...