Recenze (376)
Padesát odstínů svobody (2018)
Nejlepší díl.
Silnější (2017)
Silný příběh ale zbytečně dlouhý. Začátek půl hodiny dobrý a smutný a pak už to bylo stejný dokola jak chodí na rehabilitaci a učí se žít život bez noh.
Adidas versus Puma (2016) (TV film)
Velice povedený film o výrobě bot, kopaček. Moc se mi líbil.
Královna z Katwe (2016)
Velmi silný,dojemný příběh z Afriky.
Hitlerův supervlak (2017) (TV film)
Zajímavý dokument
Megan Leavey (2017)
Pravdivý a smutný příběh.
Trestanec (2017)
Tenhle film mě dostal fakt mazec. Co se může stát a i stává.
Jigsaw (2017)
Další povedený a vymyšlená hra do posledního puntíku. Dobře udělaný. I když to je masakr.
Červený trpaslík - Vyléčení (2017) (epizoda)
Super série
Simpsonovi - Virtuální rodina (2016) (epizoda)
Geniální díl :D
Ovládací panel