Recenze (106)
Puma - Bojovník s dobrým srdcem (2000) (seriál)
To jako že na tohle vážně někdo vynaložil finanční prostředky?
Osmy (2014) (TV film)
"Nejvíc nás bolí strach..." a Strach... ten umí.
Geniální vynálezy (2013) (seriál)
Témata i demonstrace fajn, ale ten jejich cirkus okolo je někdy trochu zbytečný.
Mocné síly planety Země (2007) (seriál)
Minimálně poslední díl série - Vzácná planeta - je jeden z nejlepších dokumentárních snímků tohoto druhu, co jsem viděl.
Lovec trolů (2010)
Nelogičnosti děje postupně nabývají na četnosti až téměř k únosné mezi. Chování postav je asi úplně mimo realitu, ale atmosféra je perfektní stejně jako okolní příroda.
Pompeje (2014)
V podstatě vůbec v ničem originální, spíš vykrádačka úplně všeho a další zmrvené slibné téma. Doufám, že nevzbudím příliš pochybností o svojí heterosexualitě, když řeknu, že se na Kita Haringtona koukalo lépe než na Emily Browning (vždycky mi přišla divná, ale tady je vyloženě ošklivá). Nakonec je na tom všem nejlepší lehce nadprůměrná hudba.
300: Vzestup říše (2014)
Dost si to zachovává z jedničky se snahou čistě nekopírovat, to z čeho jednička těžila. Nemůžu se ale zbavit pocitu, že to bylo tak nějak od všeho trochu a dohromady nic. Jakoby se autoři báli že to není ono tak skáčou od jednoho k druhému. Epické hlášky na kterých 300 stálo jsou pryč a přitom bych dal téměř cokoli alespoň za jedinou, a sorry, ale: Řeky mohou porazit jen bohové, proto budeš božský král - to je slabota.
Pán času (2005) (seriál)
V ději je tolik nesrovnalostí a logickcýh nedorazů, že se to ani nedá počítat, ale tvůrcům se podařilo něco neočekávaného, oni z toho udělali klad! Měl bych pár připomínek, třeba frekvenci úmrtí hlavních představitelů, by mohli zkusit srazit pod 1 na díl v průměru. Objektivně by to mělo být asi o jednu hvězdu méně. Je, pravda, že člověk narazí i na dost slabé díly, ale ten zbytek je prostě unikát. To je rozdíl mezi kvalitním a kultovním.
Legendární příšery (2010) (seriál)
Na tomhle pseudodokumentu je nejděsivější to, do čeho jsou lidi schopný a ochotný dát peníze, čas a energii...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejlepší akční film všech dob! Asi to tak na dlouhou dobu zůstane i když se vysoko nasazené laťce přiblížil Matrix a Temný rytíř. Cameronův režijní vrchol není v Titanicu a už vůbec ne v Avatarovi, ale právě tady.