Poslední recenze (19)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
To že zabili koho zabili mi přišla ta největší hovadina co udělali. Taky to, že to bylo zbytečně dlouhý a to že Wonder Woman tam ani nemusela být na tu jeji pidi roli. Jinak Jesse Eisenberga jako Lex Luthor bych přirovnala k Heath Ledger jako Joker...Byl tak ujetej až bych mu to fakt sežrala.
Co s láskou (2014)
Tak to je první film podle knižní předlohy od Nicholase Sparkse,kterému takhle moc pozměnili děj. Zklamalo mě to. A musím napsat,že je to nejslabší fim zfilmovaný podle jeho knihy.A to jsem si po prvním shlédnutí Milý Johne myslela,že už víc pokazit knižní předlohu ani nejde.
Coldplay: Live 2012 (2012) (koncert)
Samozřejmě živý koncert byl 100% lepší,ale prostě už jen to že jsem tam byla a cítila tu euforii mě nutí dát 5 *.Byla to nádhera a je zázrak technologie jak kvalitně dokáže zaznamenat to co na těch koncertech je.Ale stát tam bylo úplně o něčem jiném. Kdo tam byl,vím o čem mluvím.