Recenze (15)
Něžní zmatkáři 2 (1988)
Fakt jednoduchej film ale......,vrácí diváka do osmdesátek,oddechová muzika,větrná Gran Canaria,a i trochu srandy,nemůžete čekatoscarové dílo,ale fakt jen zalehnout do gauče,přestat přemýšlet a odpočívát.
Pokrevní pouto (2013)
Velmi pěkně natočené,takový old school,opravdu mi to připomíná staré holywoodské gangsterky křížený s se starýma francouskýma krimi.Pěknej příběh a akce tak akorát.Dle mého názoru si spoustu milovníku podobných filmů přijde na svý.Za mě 4 hvězdy
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Dvě hvězdy jenom díky efektům a hercům,jinak příběh katastrofa.
Bill (2007)
Zajimavej film,upoutá,ale nevim,asi tam něco chybí,nebo z toho mám takovej pocit.3 hvězdy
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nikomu to neberu ,jen se dívejte.....za mě seriálová ohavnost a historické znemožnění některých opravdových herců.
Evoluce (2001)
Předpokládám že ůčelem filmu bylo pobavit,to se povedlo a tak splnil ůčel,a nemá smysl nad tím výc přemejšlet.
Tenkrát na Západě (1968)
Vrcholné hudební a filmové dílo svého žánru.Film který nikdy nedostane šanci zestárnout,neuvěřitelně padnoucí obsazení.Není dál co dodat protě za 6hvězd :-).
Devět královen (2000)
Povedený film,pobavyl,Jde cejtit takovej jinej nádech,asi je to tou argentinou,příjemná změna od hoolywoodu,Hezky zahrané a pěknej scénař,zajímavý simpatický herci.
Mistr zločinu (2004)
Reillyho Mám rád,ale tohle fakt není role do který by se hodil. Jako první jsem vyděl originál a to je film 9 královen.Musím konstatovat že originál je mnohem lepší. Mistr zločinu je takový suchý,možná je to tím že znám 9 královen,kde jde vidět ten argentinsky temperament. Ale jinak za 3
Dva muži ve městě (1973)
I přes stáří dokáže film hodně říct.nezapomenutelný zážitek.Vynikající herecké výkony.