Recenze (162)
1917 (2019)
Zdlouhavé a nudné bohužel
Le Mans '66 (2019)
Po dlouhé době film, co stojí za to vidět...trochu jsem se obával té stopáže, ale film si udržuje tempo po celou dobu. Skvělé herecké obsazení, rychlá auta a back to the 60's...ingredience pro kvalitní podívanou.
Joker (2019)
Další nesmyslně nadhodnocený film, 4* při nejlepším...Dadel / MrHlad komentují dobře
Bez jištění na El Capitan (2018)
Tak to je neuvěřitelný. To prostě hlava nebere, co někdo může dokázat a ten mindset jaký k tomu člověk musí mít.
Hellboy: Královna krve (2019)
Pekelný chlapec
Pašerák (2018)
Eeastwood, záruka kvality
Captain Marvel (2019)
Totální propadák a příšerná nuda!
Poslední království - Série 1 (2015) (série)
díky závěrečný bitce dávám 3*
The Haunting (2018) (seriál)
pomalej nudnej shit.
Venom (2018)
Má to nedostatky a asi to mohlo dopadnout i líp, ale přesto jsem si film užil a bavil mě...