Recenze (40)
Lion (2016)
Perfektní dokud ten kluk ne vyroste ... Pak je to nudné a utahané
iZombie (2015) (seriál)
Upíří deníky v zombie stylu :D
Temný případ (2014) (seriál)
Nuda nechápu hodnocení ...vůbec mě to nechytlo za koule ...
Britannia (2018) (seriál)
Dost nevyužitý potenciál ... Spíš než tolik jet na mystiku a fantasy měli to vzít víc na historii ... Druhá série by to mohla zachránit ... Ale musím říct že mě to bavilo víc než Řím ( aspoň jsem dokoukal sérii ) ale na vikingy nebo hry o trůny se to prostě nechytá ...
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Chápu to ... Vím co tím tvůrci chtěli říct a celkem s tím i souhlasím ale je to kurevská nuda ... Fakt sem se musel nutit abych to vydržel do konce dílu ... Seriál mě musí chytit za koule ale to se tady nestalo ...
Accident Man (2018)
Odpočinkovka... někdy je hezký se mrknout na film u kterého se nemusí přemýšlet ;-)
Svět podle Daliborka (2017)
Ponižovat hloupého člověka , i když věří v tak špatnou ideologii je ubohý ... Dyť ten týpek nemá všech pět pohromadě ... To je jako jít do ústavu a točit dokument o dementovi kterej je satanista a dělat si z něj prdel .... No nevím mě toho Daliborka bylo líto myslím že takovej člověk není hrozba...
Tanečník (2016)
Myslím že svět se zbláznil ... Hodnotit to nebudu protože sem to ani nedokoukal ... Ale podle hodnocení je s lidmi něco špatně
Mikulášovy patálie (2009)
Hodně průměrné nechápu hodnocení
Domek z karet (2013) (seriál)
70%