Recenze (261)
Summer Camp (2015)
Pro mě je tohle přesně ten typ hororu, na který brzo zapomenu... film mě ani moc nebavil, postavy mi k srdci nepřirostly a krve bylo málo. Konec dobrý, ale ten to nevytrhne. Viděla jsem už mnohem lepší filmy španělské provenience.
Píseň pro nevěstu (1998)
Jedna hvězdička za Billyho Idola a dvě za povedené osmdesátkové písničky. S oběma hlavními protagonisty jsem už viděla i lepší filmy, ale ještě pořád se to dá. Takže suma sumárum: průměrná romantická komedie s předvídatelným dějem i koncem. Netřeba vidět vícekrát.
Milovník po přechodu (2017)
Tak teď nevím, jestli mám nebo nemám mít provinilý pocit z toho, že se mi zrovna tenhle film líbil... ale ne, proč taky? Náramně dobře jsem se bavila. Některé scény si budu pamatovat dlouho a ty méně povedené moje již poněkud vetchá a selektivní paměť brzy vypustí.
Captifs (2010)
Inu, východní a jihovýchodní Evropa je pro filmaře vděčné pole působnosti - nikdy nevíte, co se zde může stát... jací lidé zde žijí... a jaký svérázný mají způsob obživy. Což si na vlastní kůži vyzkoušeli tři zdravotníci, kteří po skončení své mise v bývalé Jugoslávii bohužel zahnou na špatnou silnici a stanou se oběťmi skupinky individuí s poněkud pochybným postojem k lidským právům. Námět zajímavý, ale zpracování průměrné - hodnotím také jako průměr, jelikož už jsem viděla lepší kousky a film by snesl víc krve.
2024 (2016)
Vcelku působivá atmosféra a film, který si vystačí s jedním hercem. Klaustrofobní prostředí, ze kterého by začalo hrabat časem asi každému, umocňuje fakt, že hlavní hrdina netuší, zda v podzemním bunkru zůstane sám navždy a bude se muset spoléhat jen na sebe nebo zda tajemnými dveřmi, které objevil, někdo přijde...
Psí poslání (2017)
Vždy jsem měla kolem sebe kočky a po psovi jsem nijak netoužila. Po shlédnutí tohoto filmu však už ode mě nikdo neuslyší, že psa nikdy nechci a nikdy ho nebudu mít...
Soukromé očko (2013) (TV film)
Film jsem chytla náhodou, a tak jsem si protáhla snídani a zkoukla jsem ho celý. Vůbec nebyl špatný. Byla to taková detektivka s komediálními prvky.
Tvář vody (2017)
Oldschoolová záležitost s výbornou atmosférou, odehrávající se během studené války. Reálie odpovídaly době, příběh se jeví uvěřitelný, záporák je dostatečně slizký. Za mě jasné čtyři hvězdičky, del Toro prostě umí. Překvapila mě jen nízká návštěvnost kina v době premiéry.
Black Panther (2018)
Plnit plán počtu filmů za rok je sice hezký záměr, leč nemělo by to být na úkor kvality. A dobrý film si své diváky vždycky najde. Tento marvelovský film mě však vyloženě zklamal a příště už budu dost váhat, zda jít či nikoli. Příběh se zápletkou, vytvořenou snad opravdu jen za účelem jejího vyřešení, má pro mě klady asi jen v hudbě a exotickém prostředí africké země.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Inu, co říct k tomuto dvouhodinovému diváckému utrpení? Merlin se nedostavil. Zato zde figurují, zcela v duchu politické korektnosti, žena, černoch i asiat. Snad chyběl jen gay. A s takto nesympatickými postavami, jejichž osud mi byl zcela ukraden, jsem se už dlouho ve filmu nesetkala...