Poslední recenze (91)
Šťastné míle (2007)
Niekedy si pustím s určitou skepsou nejaký film a napokon som príjemne prekvapený ako sa to stalo aj v tomto prípade. Cesta imigrantov po austrálskej krajine od ich vylodenia, prístup domáceho obyvateľstva, postup pobrežnej stráže je vysoko civilný a uveriteľný. Žiadne prázdne "humanistické" posolstvá, veľmi dobré herecké výkony.
Děvčátko, které bydlí na konci ulice (1976)
Námet osamotene žijúceho mladého dievčaťa mal v sebe silný základ pre veľmi dobrý (psycho)triler, ale nedopadlo to tak. Ak by sa o ňu nezaujímali len psychotici, ale aj normálne postavy s prirodzeným záujmom a snahou pomôcť a ich postoj by sa postupne menil pretože by sa tejto pomoci intenzívne bránila tak to mohol byť kultový film.
Léčba šokem (1973)
Takýchto všelijakých experimentálnych filmov vznikalo v tej dobe mraky, asi to súviselo s kocovinou po šesťdesiatych rokoch. Obsahovo naivné a hlúpe, amatérske herecké výkony, film zaujme len nahotou A.D. a A.G.