Recenze (32)
Šógun (2024) (seriál)
Víc dekapitací a méně básniček a bylo by to za 5*. Skvělá atmosféra.
Palmer (2021)
Jednoduchý film který mi i přesto, že člověk od začátku ví jak to dopadne sednul. Ten malý kluk to zahrál opravdu výborně.
Pozůstalá (2024) (seriál)
3*1/2 Škoda, že se Korejci nejmenují normálně. Všichni jsou Kimové akorát s jinou koncovkou. Většinu filmu jsem nevěděl o kom se mluví.
Sparta (2022)
Film blbej jako sám název. Jedna hvězda za kaďák a pekáč.
Sisu (2022)
Nikdy neber Finovi zlato.
Můj život v Kosovu (2022)
Festivalový filmeček do sálu s šestnácti sedačkami.
1899 (2022) (seriál)
První 3-4 díly za 4* pak to šlo do uplných sraček. Už jsem se těšil jenom na závěrečnou píseň.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Jedna hvězda navíc za master of puppets od Eddieho.
Seveřan (2022)
Zklamání. Asi jsem čekal trochu něco jinýho a tak jsem se na to těšil.
Země nomádů (2020)
Nuda,nuda,nuda