Recenze (254)
Pochyby (2008)
Bezpochyby jeden z nejlepších filmů roku 2009. Excelentní herecké obsazení, překvapivě dobrá Amy, u které jsem byla zvyklá na její naivní komediální role. Ona je naivní i v tomto snímku, ovšem nekomediálně - cudně a bezelstně. Samozřejmě výtečná Meryl a stejně tak i Seymour. Čisté 4*, tudíž 75%.
Miss Potter (2006)
Kouzelný film. Opravdu. Pokud se ovšem těšíte na krásnou Renée, zapomeňte. Renée hraje výborně - ovšem starou pannu a skutečně tak i vypadá. Obtloustlá, mastná a obstarožní - oproti propagačním plakátům. Nicméně je to životopisný film, tudíž pokud takto vypadala ona slavná autorka, pak je to v pořádku. Za příjemně klidný snímek dávám 75%.
Má mě rád, nemá mě rád (2002)
Tak krásná... a tak šílená! První půli filmu by jí člověk všechno věřil a najednou...hup a máme tu úplně jiný film. A mé pocity? Měla jsem sto chutí s ní zatřást, aby si to uvědomila. Stejně by si to neuvědomila :-).No a ten konec - pilulkový doktor... Panebože. Vzhledem k tomu, že mě to docela dostalo dávám 4* a máme to rovných 70%.
Interiéry (1978)
Komorní drama. Matka Eva od pohledu nesympatická, uzavřená, komandující. Dcery Renata, Joye a Flynn nevyrovnané, tápající, hledající. Otec opouštějící tuto rodinu nalézá své štěstí v náruči prosté, upřímné a vstřícné Pearl. Výborné herecké výkony, zvláště Geraldine Pageové v roli nesnesitelné matky Evy. Za sebe dávám 92%.
Darebáčci (2000)
Jedna z nejzdařilejších Woodyho komedií. První půle filmu je víc nabitá vtipem než ta druhá - čili snobská, nicméně to mu nic neubírá na jeho kvalitě. A humoru. Zábavné a praštěné. Pro mě 95%.
Královna Alžběta (1998)
Výpravné a velkolepé a přesto tak intimní... Strhující dílo, které mapuje začátek jedné významné anglické epochy. Výborný a přesvědčivý výkon Cate B. a Geoffreyho R., nevýrazný Joseph Fiennes stejně jako Daniel Craig. Přesto nádherný snímek nejen pro milovníky historie. 90%.
Gejša (2005)
Poetický a zároveň drsný - tak na mě působil tento snímek. Gejša je dech beroucí nádherná podívaná > tanec Sayuri<. To malé děvčátko, které běží vyřknout své přání, byl pro mě nejsilnější moment filmu. U mě za 90%.
Výměna (2008)
Strašně emocionální. Není to krásný film. Je silný. A hluboko se zaryje do srdce. Angelina podle mého názoru ve své životní roli. Všechno jsem jí věřila. Všechno. U tohoto filmu jsem zapomněla na její krásu a vnímala jen její vynikající herecký výkon. Až zpětně jsem si vybavovala její oblečení, doplňky. Film mě pohltil. Doslova. Stojí a padá s Angelinou. Silné scény střídají ještě silnější. Bezmocnost a hrůza dýchá z každého záběru. U mě za 90%. A téměř 5*. Pokud bych hodnotila jen výkon Angeliny - 100%.
Hlas moře (2004)
Tak ti Karle nevím, co dřív. Zda opěvovat bezesporu NEJLEPŠÍ VÝKON charismatického Javiera či bezprostřední a procítěnou Lolu. Palčivé téma euthanasie bylo citlivě a hluboce zpracované pohledem člověka, který po ochrnutí nechce žít. Nádherné pasáže kdy Ramón, v podání Javiera, vstává a letí až k moři, jsou umocněné hudbou, která se vryje pod kůži a mrazí. Tento film si zaslouží pozornost a rozhodně nezklame. Pro mě 95% a čistých 5*.
Sherlock (2010) (seriál)
Šťavnaté, živelné, pulsující zpracování mě ohromně nadchlo.Oproti nejnovějšímu HOLMESOVI od Richieho je vše v pohybu, inteligentní, vtipné a MRAZIVÉ! Neotřelé dialogy, vynikající atmosféra, výtečné obsazení. VB - jak jinak. Díky, díky a prosím co nejdříve další sezonu! 95%. No vlastně 99%.