Poslední recenze (169)
Mense van die Wind (2022)
Tak tohle byla vskutku sračka extra union. S flaškou jihoafrického vína a brandy je to ale docela prdel.
Starožitníkův krám (1995) (TV film)
Přiznám se, že se musím hodně přehámat, abych tento komentář napsal nějak korektně, jelikož jsem skoro celý film kroutil hlavou a ke konci už téměř brečel smíchy...Nevadí mi, když se film nedrží přesně předlohy...ale tohle zpracování sebralo z knihy všechno krásné, co v ní bylo...psychologii postav, zvraty, překvapení, vtipy...a chápu že film je vždy oproti knize trochu zkratkovitý, ale aby po minutě filmu bylo "vyzrazeno" to, co je asi v polovině knihy a je to pro čtenáře v podstatě šok......plus hromada filmařských klišé a podivného kýče, který se snaží působit dojemně či dobově, ale působí spíš trapně. No, prostě zklamání.
Sindibád (1971)
LFŠ 2012 ... Nenechal jsem se odradit opravdu silně zavádějícím názvem a musím říct, že mě Sindibád mile překvapil. Film je plný hodně zvláštních dialogů (souhlasím s Limou, že místy působí samoúčelně), romantických záběrů a oku lahodících maďarských ňader. Vše dohromady dává směsici pocitů, která mi v tu chvíli prostě sedla. Ačkoli chápu, že mnozí nad tím akorát kroutí hlavou...a být v jiném rozpoložení, dost možná bych kroutil i já.