Recenze (159)
Green Lantern (2011)
Báječný titul, nevím, proč má tak slabé hodnocení. Když se už velmi často dobré filmy objevují se slabými hodnoceními, začínám mít dojem, že je to česká povaha. Češi pořád jen reptají.
Morgan (2016)
Podobný film k filmu Ex Machina. V první polovině celkem klidné, v druhé polovině začíná drama, které se změní v pořádné drama.
Příchozí (2016)
Psychologický, mysteriózní film. Není to akční sci-fi, nečekejte invaze a bojové scény. Nechci spoilerovat, tak mohu jenom říci, že v průběhu má hlavní postava vidiny z jejího života, divák nechápe, proč se tam objevují, ale fakt je ten, že všechno se to rozlouskne nepřímo až ke konci. Nepřímo píšu proto, protože se divákovi neřekne vysvětlení přímo, ale musí použít svůj intelekt.
Hrůza v oblacích (2013) (seriál)
Vynikající pořad, v němž bývají používány též autentické záběry vně nebo též uvnitř letadla. Je to zajímavé se podívat v některých případech na záběry z řad cestujících. Každý díl se nezabývá jednou ,,nehodou", ale jedním problémem, který je analyzován ve více případech, a též v případech, kdy buď cestující přežili, nebo vůbec k nehodě nedošlo. Nejde tedy o výčet katastrof jako v konkurenčních pořadech (Letecké katastrofy, Vteřiny před katastrofou, Přísně tajné - havárie letadel).
Zmizení (2013)
Výborný, napínavý film, který nezanudí ani v polovině. Avšak konec se mi zdá trochu odfláklý.
Osudové okamžiky (2001) (seriál)
Vynikající český dokumentární seriál o katastrofách jako třeba Vteřiny před katastrofou, jenom s tím rozdílem, že se jedná o český pořad, navíc z delší doby celého století.
Záhadné zmizení (1993)
ABSOLUTNĚ NADUPANÝ THRILLER, NAPĚTÍ, NAPĚTÍ, NAPĚTÍ... Hvězdné obsazení, strach o blízkou osobu, zoufalství, posedlost snahou ji najít, zvrácený experiment.... Filmy, kde excelovali: Jeff Bridges (Dvě tváře lásky, Iron Man, Sedmý syn, Svět podle Prota), Kiefer Sutherland [(Čas zabíjet), syn Donalda Sutherlanda], Sandra Bullock (Demolition Man, Slečna drsňák, Nebezpečná rychlost, Síť, Čas zabíjet, Gravitace) a Nancy Travis (Dům v růžích).
Únos (1997)
NAPROSTO BRUTÁLNÍ, NADUPANÝ THRILLER!!!!!! NAPĚTÍ NAPĚTÍ, NAPĚTÍ..... Mohu doporučit podobný nadupaný thriller Záhadné zmizení. Jinak v tomto filmu vedle Kurta Russella se objevuje též skvělý J.T.Walsh, který vám možná bude povědomý (Boeing 737 v ohrožení, Vyjednavač).
Život po lidech (2009) (seriál)
ŠPIČKOVÝ VĚDECKÝ POŘAD, O NĚČEM, CO TU JEŠTĚ NEBYLO, ALE TÉŽ O NĚČEM, CO NEVYHNUTELNĚ PŘIJDE...
Přísaha (2001)
Úžasný, napínavý, záhadný film. Divím se, že zde dávají diváci tak malé hodnocení za tak poutavý film. Je to jako Krvavá stopa s Clintem Eastowoodem (jen 68%), což je též úžasný, nabínavý a záhadný film s detektivem, který pátrá po neznámém sériovém vrahovi.