Recenze (85)
Griffinovi (1999) (seriál)
1.řada *** 2.řada **** 3.řada **** 4.řada ***** 5.řada *****
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
1.řada **** 2.řada ***** 3.řada ***** 4.řada *** 5.řada ***
Pokémon (1997) (seriál)
Z nostalgie za ** :-) + je to seriál, který me k anime dostal
Virtuality (2009) (TV film)
Výborný pilot :-D Seriál se ale bohužel nekonal :-(
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Klasika mého dětství. Kdo by neměl rád starý tým( O´Neil, Carterová, Jackson a Teal´c, chvilku i Jonas), ale narozdíl od většiny jsem si oblíbil i nově příchozí (Mitchell a Vala). Hlavně teda Valu, která u mě stoupla co se objevila na druhé místo v oblíbenosti Stargate postav ( o první se tahají pořád O´Neil a Zelenka). Můj nejoblíbenější záporák je rozhodně Ba´al, nevím co všichni vídí na blbečkovi Aphophisovi 1.řada ** 2.řada *** 3.řada *** 4.řada **** 5.řada ***** 6.řada **** 7.řada **** 8.řada **(nuda k uzoufání, kromě dílu s Valou :-D) 9.řada ***** (objevuje se nový nepřítel super) 10. řada *** (promarněná příležitost)
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Come on! Kdo by neznal výborný spin-off k mateřské Sg-1 a hlavně jednu z nejlepší vedlejších postav ve sci-fi seriálech všeobecně (samozřejmě myslím Radka Zelenku :-D) P.S. další důkaz, že na vesmírné expedici se bez Čecha neobejdete Go! Go! Zelenka 1.řada *** 2.řada **** 3.řada ***** 4.řada *** 5.řada ****
Wallace a Gromit: Nesprávné kalhoty (1993)
Nejlepší wallaceagromitovský příběh :-D a geniální vlaková honička už je jen třešňička na dortu. P.S. v některých okamžicích je tato "plastelínová" animace lepší než ta počítačová
Chuck (2007) (seriál)
1.řada *** 2.řada ***** 3.řada ****
Castle na zabití (2009) (seriál)
1.řada **** 2.řada ***** 3.řada ****
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
1.řada ****