Recenze (101)
Nic nás nerozdělí (2012)
Když brečí Ewan McGregor, brečíte taky. A to je fakt.
Skyfall (2012)
Můžu dát 6 hvězdiček? Konečně film, na který jsem se mimořádně těšila a vůbec mě nezklamal. Sotva jsem vyšla z kina, chtěla jsem jít zas.
Zářijové číslo (2009)
80 minut a člověk se dozví houby. A že prej dokument...
Slavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 Londýn (2012) (pořad)
Kachny. Mr Bean a Chariots of Fire. J. K. Rowling čte Petra Pana. Obří Voldemort přemožen Mary Poppins. Britain set fie to the rain! Stvořitel internetu. Alžběta II jako nová Bond girl. Your argument is invalid. Overload.
Temný rytíř povstal (2012)
Řadit tenhe film mezi další komiksovky jako Iron Man nebo Spiderman prostě nemůžeme, A to nejen kvli tomu, že Batman patří DC comics a ne Marvelu. Už po pár minutách sledování si uvědomíte, že tohle není klasický akční film. Ne. Tohle je film Christophera Nolana. Pomalejší tempo, promyšlený scénář, uvážená režie a výborná herecká sebranka (Nolanův fanclub - Bale, Murphy, Cotillard, Gordon-Levitt). Chvílemi mi to tempo přišlo až moc pomalé, nedostatek akce a tragédie způsobená Banem ne tak fatální. Ale ten pocit nemá dlouhé trvání. Po chvilce si totiž uvědomíte, že to, co se odehrává na plátně je mnohem děsivější než všechny výbuchy v Transformers dohromady. Protože šílenství v Gothamu je mnohem více reálné. A všechny ostatní pochybnosti (včetně té, jestli skoro 170 minut není přehnaná stopáž) zmizí při samotném finále (při kterém by před pár lety mé pubertální já znechuceně protáčelo panenky). PS: Bane byl skvělý, to se vědělo dopředu. Kdo mě ale mile překvapil, byla Anne Hathaway. Smoking hot.
Prometheus (2012)
K dokonalosti chyběla jen mother monster Ripleyová, ale po dalším zhlédnutí v kině tu pátou hvězdu určitě přidám. A to i navzdory fiascu zvaném půlnoční premiéra v IMAXu. Takže, kdo na to jdete se mnou znovu? :) tak pátá je tam :) Prostě pecka! Nevím, co kdo očekával, když to nazývá zklamáním roku. Seriously?
Hunger Games (2012)
Já se zkrátka skvěle bavila a to, bych řekla, je u filmu to nejdůležitější. Jediné, co mi u HG chybělo, byla nějaká potitulková scéna lákající na druhý díl :)
About Cherry (2012)
Stejně jako sám režisér jsem se na konci projekce divila, že v sále zůstalo tolik lidí. I když na druhou stranu to můžou mít jako já a jen zkrátka nevědět, co si o tom vlastně myslet.
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
Že je to citově vyděračské? No a co! I takové filmy jsou třeba, zvlášť když jsou nádherně natočené a výborně zahrané. A to, že jsem vlastně mladému Oskarovi za celé dvě hodiny nepřišla zcela na chuť je také plus. Jediná znepokojující věc je překrásná hudba Alexandra Desplata, která zase z nějakého nevysvětlitelného důvodu unikla pozornosti akademie.
Hranaři (2011)
Tak tohle bylo fakt drsný. 90 minutová reklama bez špetky logiky, plná příšerných (přehrávajících) postav, které z úst vypouštějí jednu sra*ku za druhou.