Recenze (74)
Šikana (2001)
Pre mňa absolútne nepozerateľné. Narkoporno o ničom
Coach Carter (2005)
Pekný film, dobrý film, ale niečo mu chýba. Neviem čo ale taký voláky ako perfektné bryndzové halušky bez slaninky.
Egypťan Sinuhet (1954)
Viem, že porovnávať knihu s filmom nieje možné ale vzhľadom na to, že ide o moju obľúbenú nemôžem inak. Film mi ani z ďaleka neposkytol taký pôžitok ako kniha.
Zločin z nenávisti (2005)
Nevšimol som si, že o čom fil vlastne je (len že je to krimi s vysokým hodnotením) a bachor sa mi obrátil. Fuj, hnus
Odvrácená strana měsíce (2015)
Veľká škoda toho nedotiahnutého záveru. Inak dobrý film.
Korsický případ (2004)
Dalo sa to pozrieť ale držať to nebudem. Raz a dosť.
Dlouhý souboj (1967)
No jednoducho pre mňa nepozeratelná nuda. V polovici som pochopil, že sa to už nezlepší a tak šťuk...
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Zbytočne dlhé tým pádom nudné a z biedy to nevytrhne ani pár hororových scén.
Jerry Maguire (1996)
Komédia?! Koko...na od samého začiatku. Na to sa nedalo pozerať.
Vrtěti psem (1997)
Tak zase som raz naletel. RDN, precentá až niekde v nebesiach a film total nudná sračka. Presne ako Lovec jeleňov, Čas prebudenia a pod. RDN má dobré filmy a je to dobrý herec ale určite nebudem slintať nad každým jeho filmom.