Recenze (105)
Tahle země není pro starý (2007)
Skvost. Za posledne mesiace moja dusa tuzila presne po tomto. Excelentna rezia a dokonale zahrane, skvely scenar, vyborne postavy a kopa hlasok. Na tento film sa tesim od kedy som pred pol rokom videl trailer. No uz z traileru ma najviac uputala negativna postava, ktoru dokonale zahral Javier Bardem. Vzdy ked vidim takyto film vzdy si znova spomeniem preco Film ako taky, tak milujem. (Je mozne ze som bol ovplivneny deficitom kvalitnych filmov poslednej dobe, a to mohlo skreslit moj pohlad na vec, no na kvalite filmu to nic nemeni)
Asterix a Olympijské hry (2008)
Velmi zle. Momentalne ma nenapada ani jedno pozitivum tohto skvostu. Cakal som ze to nebude bohvieco, ale toto ma prekvapilo. Uz som zabudol ake silne emocie (resp.slabe, zalezi od uhla pohladu) so sebou takyto odpad prinasa. Okrem efektov mi to pripomina inscenacie z Kosickeho studia z osemdesiatych rokov.
Mutant (2006)
3 a pol * za zaujimavy pohlad na vec
Elfen Lied (2004) (seriál)
Ja som fajsmeker Anime ale toto bolo prilis schyzofrenicke. Tvorcovia sa nevedeli rozhodnut do akej roviny serial polozit a vybrali to menej vhodne riesenie. Drasticke Gore a jemne eroticke sceny sa striedali s prilis sentimentalnymi castami ktore boli casto krat uplne zbytocne a prehnane sentimentalne, a asi stvrtina z nich bola infantilna. Toto je krasny priklad ako sa da lahko pokazit vyborny napad. Stacilo troska uprav, alebo sa na zaciatku dohodnut na miere sentimentu, popripade sa tie gore sceny mohli striedat s vtipmi, recesiou, popr. ciernym humorom (take poznam a funguje to vyborne). Cielova skupina v ziadnom pripade neboli deti tak nechapem mieru sentimentu!!! Jednoducho to mali tvorcovia polozit trosku do inej roviny... Skoda, snad nabuduce. Bez tych prehnane sentimentalnych scen je to urcite za 5*, ale odvahu a chut tvorcov prist s niecim inym ocenujem takze je to za 4*.
Afro Samurai (2007) (seriál)
Uzasne, nadherne, krasna kresba, jemne pochmurny pribeh.
Ptáci (1963)
Atmosfericky, nadherny, vyborne zvladnuty film, a pre mna ovela cennejsi ako psycho.
Transformers (2007)
Akcne sceny, efektya a par vtipnych dialogov, 5*. Nelogicke, primitivne a prehnane sentimentalne a sladke reci, minus 1*.
Predátor (1987)
Vyborna atmosfera, ktora ma trochu béčkový feeling ale dokopy to nejakym zahadnym sposobom funguje na jednicku. Uz od zaciatku ma facsinovala hudba aj zvukove efekty. Maju svoje caro. Teraz s odstupom vo mne film vyvovala krasny nostalgicky pocit. Jeden z prvych akcnych/hororovych filmov, ktore k nam prisli zo zapadu na videokazetach, a ktory som ako dieta videl. Zanechal vo mne hlboku stopu a od vtedy som ho videl nespocetne krat. Vzdy ked nahodou idem okolo telky a davaju ho, mam neovladnutelne nutkanie ho dopozerat. A vzdy sa tak aj stane. To hovori za vsetko.
Swordsman (1990)
Extremne nekompaktny a chaoticky dej spolu so zle rozpracovanymi postavami boli iba klince do rakvy. Skoda ze tvorcovia nevytazili to co by sa v tomto zanry dalo.
Frasier (1993) (seriál)
Ten serial hltam plnymi duskami. Na moj vkus je genialny, sadol mi ako keby bol na mna sity. Vyborne postavy, dialogy, pointy, dobra stylistika humora ... jednoducho vsetko co ma mat dobry inteligentny serial.