Recenze (162)
Temný úsvit (2006)
Vypadá to na celkem pohodovej zajateckej tábor.
K-12 (2019)
Jen si zde dávám poznámku abych na tento film nezapomněl.
Vánoční příběh (1983)
To je teda hnus, nuda a nuda. Nechápu jak se to může někomu líbit.
2 roky prázdnin (1974) (seriál)
Kdo to viděl v dětství, a seriál se mu líbil, měl veliké štěstí. Hudba funguje na 100% i po desítkách let. Samotný seriál zestárl, ale je to koukatelné a nostalgie jede na plné obrátky.
East New York (2022) (seriál)
Ze začátku se mi líbilo prostředí NY, docela dobré prostřihy a hudba. Pak vyleze na povrch ten fizlackej přístup k věci, samé kecy blabla....
Star Trek: Vesmírná loď Voyager - Múza (2000) (epizoda)
Voyager je můj oblíbený, ale toto jsem přetrpěl. Pořád jenom nějaké řeči, bla bla...
Válka zítřka (2021)
Nějaké dobré nápady tam jsou. Dlouhé to je jak sviň. Napětí a tajemno tam nehledej, jenom kulky výbuchy a tak nějak pořád dokola.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Parádní, stále aktuální 😎🙋
Generálova dcera (1999)
Nic moc, misty zmatené. Takova suchá bublanina.
Jasný terč (1997)
To je nuda, pořád jsem čekal že se to rozjede a nakonec byl konec.