Poslední recenze (914)
Robin Hood (1973)
Překvapivě neinfantilní vtipná Disneyovka s tradičně kvalitním dabingem,která pobaví i dospělé.Animace je stejná jako např. u známější Knihy džunglí,na které se podílel stejný režisér.
Tři bratři (2014)
Nejdříve mě Tři bratři nezaujali a vlastně i zklamali.Byl to pro mě první film Jan Svěráka,který jsem hodnotil negativně.Stalo se však to,že po dalších a dalších shlédnutí to dozrávalo a nyní si film pouštím s chutí a velmi rád.Ano,Dvanáct měsíčků zůstává stále nejslabší částí filmu,ale i tak vše jako celek drží pohromadě.Po technické stránce není nic,co by se dalo filmu vytknou.To je pro Svěráka ml. typické.To co je zde však nejdůležitější je hudba.No a ta je zkrátka dokonalá.Uhlíř stále válí a Svěrák st. vtipně textuje."Že jsem takhle zbarvená" jsem nemohl dlouho dostat z hlavy.Zvyšuji hodnocení na 7/10.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Pouze průměrná a zbytečná kopie výborného švédského originálu.