Recenze (660)
Blaník (1997) (divadelní záznam)
Blaník mám snad společně se "severním pólem" úplně nejradši!
Diamanty jsou věčné (1971)
Slabší bondovka, ale... zdaleka není nejhorší.
Dech života (1987)
Dalton je sice možná nudný, ale v žádném případě není horší než Moore (to teda ale popravě není nikdo :) )...
Crash (2004)
Velmi emotivní film, na kterém mě zaujala hlavně ta rozporuplnost. Crash doslova nutí k otázce: "co je vlastně správné?"
Co horšího se může stát? (2001)
Docela dost dobrá komedie, u které jsem se celkem slušně zasmála, a když si k tomu přidáte Fichtnera v blond paruce, růžovém vohozu a s čivavou na vodítku, tak to prostě nemůže pod tři hvězdičky.
Chobotnička (1983)
Jak já toho Rogera nesnáším!
Akumulátor 1 (1994)
Dobrý film se super obsazením....
Aladinova lampa (1986)
Páni to byla blbost! Ale odpad to není :)
A.I. Umělá inteligence (2001)
Téma je to moc zajímavé, obsazení je to moc zajímavé... začátek a dojemný konec jsou skvělé, ale jinak je to neuvěřitelně roztahané a nudné.
40 dnů a 40 nocí (2002)
Průměrná, ale celkem vydařená komedie. Jediné, přes co se nedokážu přenést, je nesympatický Hartnett.