Recenze (190)
Dokonalé protiklady (2004)
Tento film jsem bral jako povinnost, vidět další film s Piper Perabo, jenže mě totálně zklamal.. Děj skoro žádnej, takže jsem rád že jsem tento film viděl a tím to pro mě hasne. To si raději pustim jiný, oblibenější film :)
CinéMagique (2002)
Výborný, byl jsem na tom dvakrát, a tato libůstka Vás skvěle provede populární formou, celou historií filmu.
Sladká Grace (1989) (TV film)
Ano, tento film jsem opravdu viděl. 3.9. na programu M6
Simpsonovi ve filmu (2007)
"SOP, jenoměrka, zákaz vezdu", to prostě nemá chybu :)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Bohužel, musim hodnotiti pouze 3*. Musím napsat že jsem knihu ČETL (ano pouze jednou). Film je natočen zajimavé, úvodní sekvence je přímo uchvatna (velké celky záběrů, barevná stylizace), časem jsou záběry "téměř identické" od těch Tima Burtona (že by jim dala podnět jeho manželka, která ve filmu hraje?) jenže pak začíná dějová část se kterou to jde hodně z kopce. Pokud jste knihu četli tak pouze očekáváte jak se s Vaši poradili filmaři, pokud knihu nečetli a doufáte že film bude rychlokurz harry potter, musíte jít s vědomím, že rychlokurz opravdu bude, plno věci bude vytrženo z kontextu. Nyní ještě asi kacířskou myšlenku.. film JE POUZE o Harry Pottrovi, možná si řekněte o čem jiném by měl být,ale v knize je plno jiných krásných odboček, kvůli kterému knihu mám rád .. (např zkoušky NKU, ve filmu opět pouze naznačeno, v knize nádherně popsáno dopředu a pak zmíněna celá jedna kapitola..), takže ve filmu mi tyto přímo schází. No jo ale jak knihu s více než 700stránky zfilmovat? Je téměř nemožné některá literární díla zfilmovat, o tom se přesvědčily režiséři snažící se natočit literární dílo J.R. Tolkiena. A hle, máme tu roky 2001-2003 a dosud běžné veřejnosti neznámý, Peter Jackson natočil tak velkolepou podívanou, která přílákala mnoho a mnoho lidí k četbě literární předlohy.Je vidět že to prostě jde, jde o to najít správný čas a správný talent. Tento zatím poslendí pátý díl mi přijde jako spíchnutý horkou jehlou aby se stihla vlna zájmů k vydanému poslednímu dílu a navíc herci nám stárnou a rostou, což je nepříjemná veličina hollywoodského rozpočtu. Naprosto největší radost mi film udělalo v obsazení Lenky Střelenky,kvůli které jsem "schopen a ochoten" (modří vědí) hodnocení += 1hvezda
Grindhouse: Thanksgiving (2007)
Kojlova "ruská bábuška" v americkém traileru na neexistující film amerického režísera, luxusní ;)
Prázdniny pana Beana (2007)
Těšil jsem na tento film, a to je asi ten největší problém. Ve filmu se vyskytují už mnohokrát profláklé scénky, takže film jako celek vás nepotěší.. 2* dávám kvůli přijemné hudbě a herečce Emmy de Caunes
Spider-Man 3 (2007)
Tenhle díl je (a byl) o ničem. Scény typu "newyorský hrdina spiderman se bliží, skočí před americkou vlajkou která vlaje ve větru do toho tleskají přihlížejcí, záběr na dítě, na hasiče" ach jo, kam to Raimi důvtip dal..
Je třeba zabít Sekala (1998)
Tento již devět let starý snímek jsem viděl až nyní (8.5.2007), dlouho jsem váhal a stále nebyl čas ani nalada. Dnešním dnem je vše zlomena, Česká televize v "prime time" vysílala tento film, takže se nedalo jinak ;) Zhodnoceni: Naprostá spokojenost, takže ted řešim dilema zda je špatně že jsem tento film viděl až ted. Nakonec bych se shodnul s většinou čtenářů csfd.cz že tento film je náplast pro milovníka filmového umění, na tu bídu jaké české filmy se toči :-(
Maska (1995) (seriál)
Jo, tenhle seriál dávali na Primě (Premiéře) v 19:45, pamatuji jak jsem se snažil nevynechat ani jeden díl ;) Bylo to barevný, pohybovalo se to a občas to bylo vtipný - co víc byste chtěli :))