Recenze (42)
Hrozba smrti (2024)
Je to ine ako klasika s Patrickom Swayzem. Ale je to zabavne, vtipne a akcie su super. McGregor to trochu preafektoval, ale zase ta jeho postava je fakt zabavna. Chyba mi tu zopar veci, ale podla mna si to pozriem znovu. Pozitiva: Prostredie je pekne a aj to byvanie na lodi je velmi dobry napad, ako aj krokodil Jake Gyllenhaal hra ako vzdy vynikajuco a ma uplne perfektnu postavu na tu rolu, lepsiu aku mal Swayze Super akcie a dostatok humoru. Ma to velmi dobru atmosferu Negativa: Mcgregor to trochu prehnal, ale mozno to aj bolo nutne k tej postave Hudba je dobra, ale chybal mi spevak ako bol v povodnom filme - z Jeff Healey band, to bola klasika Chyba mi tu ten dalsi vyhadzovac co ho hral v povodnom Sam Elliott
Ferina Lišák (2023) (seriál)
Vynikajue volne pokracovanie Olivera Twista so starymi znamymi postavami. Vtipne, zmysluplne, super postavy a herci. Clovek v tom njde vsetko: Dobrodruzstvo, vykreslenie sveta v 19. storoci, lasku, rozvijajucu sa medicinu, vedu a ako sa v podstate clovek nikdy naozaj nezmeni. Vynikajuce, pevne dufam ze bude druga seria, sice ju asi neplanovali...
Na ostří nože (1997)
Genialne a maximalne si to viem uzit aj ked to pozeram uz asi 5ty krat. Krasna priroda, vynikajuci herci, zaujimava zapletka a medved...No mozme byt radi ze my nemame Kodiakov a Grizzly medvede, nase su oproti tomuto len taky mackovia mily. Najnapinavejsia a najinteligentnejsia survivor movie aku si len viete predtstavit...
Yellowstone (2018) (seriál)
Jedine co je na tomto serialy dobre je krasna priroda Montany. Po dvoch seriach koncim. Je tam tolko zbytocnych a brutalnych vrazd, ze aj mafiani mozu zavidiet. Extremne nesympaticke postavy, zdaleka vedie Kostnerova dcera, taku kravu som snad v zivote nevidel, to sa neda pozerat. A tie nelogicke veci, v podstate v poslednych castiach 2.serie som nenasiel ani jedinu logicku vec. Sklamanie, ale obrovske
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Je to zabavne, vtipne a su tam super bojove sceny. Vobec sa to neberie vazne a vynikajuco skombinovali akciu s komediou. Aj herecke vykony su neporovnatelne lepsie ako v ostatnych azijskych filmoch, co uz japonskych, ci uz korejskych...
Sisu (2022)
Spojte Johna Ramba s Johnom Wickom a Chuckom Norrisom a stale nemate ani polovicu nesmrtelneho hrdinu z tohoho filmu Aatamiho. Takze ano, ked vypnete mozog a beriete to ako fantasy, tak je to super vecicka.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Za mna 8/10, normalne som dostal chut pozriet original 7 statocnych ( uz asi 5. krat) Pozitiva: - vynikajuci napad spravit 7 statocnych po starwarsky, mne to dokonale sedelo - kvalitne charatkery, ktore boli skvelo prestavene - hlavna hrdinka je krasna sexica - vynikajuce akcne sceny Negativa: - To iste co vo vsetkych Netflix produkciach, respektive uz aj v inych. Hlavna postava zena alebo cierny, a hlavny EVIL je samozrejme biely muz, tentoraz az 2 krat. Normalne som sa zle narodil:-)
Gran Turismo (2023)
Dalsi vyborny film zo sveta sportovych zavodov. Hlavna postava velmi zaujimava, herec presvedcivy, ako aj Orlando a trener. Zaujimava tema a hlavne velmi silny odkaz - nic nie je pre nas nemozne, ak mame niekoho kto v nas veri:-). To je motto, ktore vymyslel jeden spoluziak z gympla a sem sa to velmi hodi!
65 (2023)
Za mna 8/10 aspon. Vynikajuci napad, super postavy a herci, akcia a zaroven emotivna cast. Je to kratke, zato sa ani sekundu nenudite...
Leo (2023)
vynikajuce,smiesne aj pre deti aj pre dospelych. Mozem len odporucat pre rodinne kino, konecne vtipny a pekny animak