Poslední recenze (224)
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Tohle mi skvěle sedlo, retro béčkový horor na hranici parodie, délka tak akorát. Když na konci začali hrát Somewhere Over the Rainbow, musel jsem se smát.
1941 (1979)
Ze začátku jsem byl přímo nadšený - jednak si Spielberg bravurně utahuje sám ze sebe (začátek z Čelistí s japonskou ponorkovou pointou), jednak se humor dostával skoro až k absurdnu, což se mi líbí. Ale postupně film nějak ztrácel šťávu.
Čestné modré oči (1977) (seriál)
Při hodnocení je potřeba brát do úvahy dobu vzniku. Některé scény působí hodně studiově (např. prostitutky v hotelu), ale hlavní představitelka je vynikající. Nejvíc se mi líbila jako žena německého konzula - je vidět, že nejde ani tak o maskování, důležité je umět to dobře zahrát.