Recenze (54)
Avatar (2009)
Vizuálně skvělé dílu to všechna čest, ale ten příběh opravdu hodně slabý. Proto jen ten průměr.
Stmívání (2008)
Sladší a předvídatelnější už to bejt nemohlo. A ty efekty no myslím, že tam to taky trochu přehnaly vypadalo to dost uměle. Ale zase kdybych balil nějakou holku tak na to by to celkem šlo, a určitě by při tom roztála ;)
Strážci - Watchmen (2009)
naprosto souhlasím s POMO sice mám komiksy rád, ale jiný druh (Sin City, Hellboy apod.)
Kroužek sebevrahů (2001)
3,5* opravdu velmi temné a depresivní, a to nikdo mimo japonců neumí tak skvěle zpracovat...
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Jako film skvěle zvládnuto, ale jelikož jsem četl knihu Harry Potter a Princ dvojí krve tak si nedovolím poznámku, že převedení děje bylo naprosto katastrofální a chybělo tam plno důležitého nemluvě o velmi "odfláknutém" konci. Po velmi dobře zpracovaném pátém dílu, jsem čekal stejně dobře zvládnutý i další díl pod taktovkou stejného režiséra, což se ovšem nepotvrdilo. Za film to jsou 4* za děj slabé 2* a proto dávám hodnocení průměrné 3*.
Andělé a démoni (2009)
Tak u šifra mista Leonarda jsem se bez předchozího přečtení knížky nechytal a vše tam bylo pojato jakoby z "rychlíku". Taky jsem knihu opět zatím nečetl (ale i tak jsem film "nebojácně" shlédnul), ale i bez ní mi to přišlo celkem bezproblémové k pochopení souvislostí. Film má celkem spád a ty dvě hodiny utečou celkem rychle i když to není nějaké veledílo.
Milionář z chatrče (2008)
Nevím proč, ale mě tento film nějak nesedl. Není sice špatný, ale taky to není ani žádný zázrak bez kterýho bych nemohl být a ten humbuk díky oskarům není pro tento film zasloužený.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Opravdu krásný příběh a mistrovky zpracovaný 4,5*
Saw 5 (2008)
Nuda od začátku do konce. Zápletka pokud se tomu tak dá říkat čitelná už od půlky filmu a po celý film jen "masakr" bez smyslu...
Kids (1995)
jako dokument by to bylo zkousnutelný, ale jako film vysloveně slabý