Oblíbené filmy (10)
David Bowie: A Reality Tour (2004)
Bohemian Rhapsody (2018)
Já se přiznám, že patřím k té většině, které se tento film líbí. Dokonce jsem jím byla naprosto uchvácena. A to Queen poslouchám už dlouho a mám o nich i několik knih. Je pravda, že fanoušek se zde nové informace nedozví, přesto se mi pojetí a zpracování filmu velice líbilo. Jediná věc, kterou bych snad mohla vytknout a to ne tvůrcům, ale divákům, co byli na představení se mnou, byl jejich postoj ke “gay scénám”, kterých ani nebylo až tak moc a vzhledem k tomu, jak Freddie žil mi to přišlo velice galantně zobrazené a skutečně nechápu, jak někdo, kdo nechápe podobné věci na takový film může jít. Jinak mi vše přišlo skvělé, i když některé věci, či vlastnosti zobrazeny méně zle a škodlivě, než ve skutečnosti byly, ale myslím, že trochu toho přikrášlení určitě můžeme odpustit. Za mě jeden z nejlepších filmů (nejen) tohoto roku.
Shrek 2 (2004)
Hanebný pancharti (2009)
Nespoutaný Django (2012)
Zrodila se hvězda (2018)
Na film jsem šla hlavně kvůli soundtracku. Jinak jsem neměla žádné očekávání, nic jsem o něm nečetla, nevěděla, předchozí verze mě také minuly. Film mě dokonale překvapil, Gagu jako zpěvačku skutečně uznávám a nyní jak vidím, má i jako herečka něco do sebe. Soundtrack byl úžasný, ten mé očekávání splnil. A přestože nejsem na podobné "slaďáky" film byl skvělý a emoce probudil vždy ve správných místech. Že děj nebyl ve finále až tak překvapivý, je pravda, avšak zpracování bylo tak skvělé, že se určitě vyplatí ho vidět.