Recenze (432)
On se bojí (2023)
brilantni, zabavny, vycerpavajici, vizionarsky film, plny krasne cerneho a absurdniho humoru => Joaquin Phoenix je skvely herec a Ari Aster zustava filmarem s jedinecnou vizi a talentem stourat do nasich nejvnitrnejsich uzkosti. 3h v kine utekly jako voda.
Sisu (2022)
vsechny cool veci jsou nasekane v zabavnem traileru. ve filmu jsou cool veci z traileru pospojovane primocarou nudou a absurdni nerealisticnosti, ktera po chvili zacne byt otravna => staci videt trailer.
Čo ste urobili Rusom? (2023) (TV film)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
je to dobre udelane, ale doufam, ze timto prevarovani hadry skoncilo. je hrozne umorne divat se na porad to same dokola a jeste k tomu 169min - ty posledni schody si mohli odpustit.
Avatar: The Way of Water (2022)
clovek si muze vybrat u ceho stravi kus zivota... tohle se fakt neda. videt tenhle stupidni film do konce = cire utrpeni a promarneny cas. cgi, scenar, rezie, vsechno spatne, mel jsem velky problem u toho vydrzet - pretrpel jsem to, ale bolelo to. ...hodne.
Prokletí čarodějnice (2017)
kvalitni ambientni minimalisticky horror - smekam pred debutovym filmem Lukase Feigelfelda a tesim se na dalsi.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
15 let pilovani dokonalosti ve vsech detailech. doporucuji shlednout Guillermo del Toro's Pinocchio: Handcarved Cinema
Erupce lásky (2022)
Jednou mě to zabije, ale to mě vůbec netrápí.
Pavúk, horolezec storočia (2018)
nemožné je jen jedna z možností